Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte vågat testa den för alla jag sett skriva något om den skriver just det . Margarinet verkar ju många gilla dock.Idag blev det "köttfärssås" och makaroner. Testade att använda Naturli's sojafärs för första gången, och det kommer definitivt aldrig bli någon mer gång. Det luktar SPYOR när det blir varmt! Jag är inte kräsmagad vad gäller lukter men detta var på gränsen till oätbart för mig. Har Naturli några bra produkter? Jag har bara testat deras smör vilket var rinnande efter några minuter i rumstemperatur...
Har nu ställt in en paj i ugnenHär blir det broccolipaj efter recept från under tian. Hoppas att det blir gott.
Vet inte vad det är i det receptet, men fylld med linser och soltorkade tomater!På lördag är planen att jag och min matlagningsdejt ska laga mat tillsammans igen . Jag skickade denna bilden till honom och han nappade, så blir den eller någon variant på den, nån som har nåt tips på god variant?
Middag igår: Korv stroganoff med sojakorv och ris.
Ikväll: Tortillas med vegetarisk färs.
Jag och bästis ska göra bakad potatis med vegansk skagen!
Måste bara ta mig dit
Jag köpte ingredienser till en butternutpumpasoppa med kokosmjölk förra helgen, men har ångrat mig då jag tycker det blir rätt kvalmigt med kokosmjölk i mixad soppa. Någon som har annat tips för pumpan?