Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färsbullar, potatismos och brunsås blev det här.
Så himla gott!Åh, potatismos ska jag göra en dag snart, sugen på det! Och potatisbullar!
Åh, potatismos ska jag göra en dag snart, sugen på det! Och potatisbullar!
Till lunch blir det nog samma som inlägget ovan, och till middag funderar jag på någon gryta.Vad ska ni äta imorgon?
Vet inte. Vi har veckans lyxigaste dag i morgon. Både jag och sambon jobbar sent så mormor hämtar barn. Med andra ord när vi kommer hem finns middagen klär.Vad ska ni äta imorgon?
Vad ska ni äta imorgon?
Jag tycker också det blir för sött med kokosmjölk i pumpasoppa, rekommenderar grönsaksbuljong istället. För krämigare soppa tar en mindre buljong helt enkelt, eller låter vätskan koka bort. Jag brukar löpa amok med kryddor med lite sting i också - färsk ingefära, citrongräs, mycket vitlök, chili osv. Butternut är min favoritpumpa!Jag köpte ingredienser till en butternutpumpasoppa med kokosmjölk förra helgen, men har ångrat mig då jag tycker det blir rätt kvalmigt med kokosmjölk i mixad soppa. Någon som har annat tips för pumpan?