Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos oss står den bredvid vanlig kaviar på burk.I vilken disk finns tångkaviar?
TackHos oss står den bredvid vanlig kaviar på burk.
Oh, gott! Om den fortfarande smakar majonäs så hade jag börjat ta i mer av allt.
Hos oss finns det ihop med sill och vanlig kaviar på burk.I vilken disk finns tångkaviar?
Lite cayenpeppar?Det smakar inte så mycket majonnäs längre, bara känslan av att något saknas. Kan nog vara pepparrot som behövs lite extra (men givetvis är den slut ). Det är inte äckligt nu, tvärtom! Men något saknas som sagt.
Hos oss finns det ihop med sill och vanlig kaviar på burk.
Lite cayenpeppar?
Och hos mig stod den vid tofun och övriga vegetariska kylvarorI vilken disk finns tångkaviar?
Grytor är himla bra tycker jag, man kan preppa tillsammans och hacka grönsaker och sen är det så jädra gott nu när det är kallt ute Dessutom bästa matlådorna haha. Eller lasagne! (Ska sluta tjata om lasagne när det slutar vara så jäkla gott!)På söndag ska jag eventuellt laga middag tsm med min dejt, det blir andra dejten. Har ni några mumsiga förslag? Han är inte vegetarian, men väldigt öppen för vegomat och att prova nytt säger han .
Grytor är himla bra tycker jag, man kan preppa tillsammans och hacka grönsaker och sen är det så jädra gott nu när det är kallt ute Dessutom bästa matlådorna haha. Eller lasagne! (Ska sluta tjata om lasagne när det slutar vara så jäkla gott!)