Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så otroligt sugen på fisk. Eller fiskrecept snarare, vill ersätta själva fisken med nåt, men vad? Quorn känns för köttigt, tänker att typ bönor/grönsaker har för mycket annan/egen smak? Tofu känns extremt främmande i en ägg och dillsås men just nu ligger det närmast till hands tror jag
Quorn har ju vegopinnar! Har ätit dom med potatis och sås som jag brukade ha till fiskpinnar blev väldigt nöjd!
Gud vilken bra idé!Pasta med färdig tomatsås som jag hade i svarta bönor och spenat i. Lagom lat jag med.
Nu har jag smakat denna! Den var god, tack för tipset!
Fast, jag såg att det är löpe i den, jag är ju inte så kinkig med sånt (då hade jag såklart kollat upp det innan), fast bäst hade det känts med en ost utan det. Någon som har tips på det?
Vad tycker ni om veganostarna, finns det någon god och smakrik? Jag åt en god förr när jag var vegan, men vet inte om den finns längre.... Men de som kommit på senare tid har jag inte smakat.
Den där Allerum osten är ju vanlig ost, inte vegansk, eller hur?
Jag ändrar reglaget i kylen så den blir kallare, tycker det gör stor skillnad på kylskåpsvarorna åtminstone. Och inte ha dem ute ur kylen länge.Förresten har ni märkt av rötmånaden?
Det har jag... hua, får äta som en gnu nu så inget blir dåligt!
Är du ute på långvandring?
Jag ändrar reglaget i kylen så den blir kallare, tycker det gör stor skillnad på kylskåpsvarorna åtminstone. Och inte ha dem ute ur kylen länge.