Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blanda i tikka masala / garam masala såser? Ledsnade på blomkål, potatis, blomkål, tofu, grillost men ändå sugen...![]()
Jag brukar ta quornbitar ibland. Eller paneer?Vad blanda i tikka masala / garam masala såser? Ledsnade på blomkål, potatis, blomkål, tofu, grillost men ändå sugen...![]()
Spätzle
Ja Lidl har ofta färdiga spätzle i kyldisken! Och även emmentaler som är osten som ska vara i. Just nu hade de kampanj med massa sydtyska varorSpätzlehar letat i Sverige men aldrig hittat, har du köpt här?
Jaha! Jag har letat bland torra varorna. Men då ska jag ge Lidl ett nytt försökJa Lidl har ofta färdiga spätzle i kyldisken! Och även emmentaler som är osten som ska vara i. Just nu hade de kampanj med massa sydtyska varor![]()
Men vilken fin glasyr på skålen!Jag var så hungrig att jag glömde ta bild, men gjorde denna i tisdags:
![]()
Recept här: https://www.ica.se/recept/snabb-couscous-bowl-med-agg-och-avokado-726745/
Gjorde en liknande igår fast med ris och falafel. Älskar bowls!
Men vilken fin glasyr på skålen!
/keramiknörden
Haha, jaja, den var fin iaf.Det är ICAs alldeles egna skål från receptbildenMen de vi har hemma ser faktiskt nästan likadana ut, fast grå.