Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blanda i tikka masala / garam masala såser? Ledsnade på blomkål, potatis, blomkål, tofu, grillost men ändå sugen...
Jag brukar ta quornbitar ibland. Eller paneer?Vad blanda i tikka masala / garam masala såser? Ledsnade på blomkål, potatis, blomkål, tofu, grillost men ändå sugen...
Spätzle har letat i Sverige men aldrig hittat, har du köpt här?Visa bifogad fil 64940
Tysk husman! Käsespätzle
Ja Lidl har ofta färdiga spätzle i kyldisken! Och även emmentaler som är osten som ska vara i. Just nu hade de kampanj med massa sydtyska varorSpätzle har letat i Sverige men aldrig hittat, har du köpt här?
Jaha! Jag har letat bland torra varorna. Men då ska jag ge Lidl ett nytt försök tack!Ja Lidl har ofta färdiga spätzle i kyldisken! Och även emmentaler som är osten som ska vara i. Just nu hade de kampanj med massa sydtyska varor
Men vilken fin glasyr på skålen!Jag var så hungrig att jag glömde ta bild, men gjorde denna i tisdags:
Recept här: https://www.ica.se/recept/snabb-couscous-bowl-med-agg-och-avokado-726745/
Gjorde en liknande igår fast med ris och falafel. Älskar bowls!
Men vilken fin glasyr på skålen!
/keramiknörden
Haha, jaja, den var fin iaf.Det är ICAs alldeles egna skål från receptbilden Men de vi har hemma ser faktiskt nästan likadana ut, fast grå.