Vad blir det för (vegetarisk) mat? Del II

Gick nyss över med en matlåda stroganoff med ris till min kompis som inte ätit sen lunch (??!) :rage:

Betyg :bow:
Screenshot_20200417-225642_Messenger.webp

Hörreni, panko, vad brukar ni göra med det?

Jag har en påse som stått jääääättelänge, tror jag använde lite när jag skulle göra egna vego-fiskpinnar en gång... Men vad kan man mer göra med den? :)

Provade en ny thaikiosk igår, och provade då även tofu för första gången. Jäklar vad god mat! Tofun var ok! Äter eg inget som är sojabaserat med med jätteräkor som enda alternativ (äter allt) så blev tofun bästa valet. Önskar det vore krav på att ange varifrån kött/soja kommer ifrån på restaurang.

Liknande trådar

Mat Vi behöver skärpa till oss med matlagningen och dra ner på köpmaten. Vi har också en önskan om att äta mer vegetariskt. De här två...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 575
Senast: Roheryn
·
Mat Jag har under många, många år haft problem med magen och prövat den ena dieten efter den andra. Nu verkar det som att det äntligen är...
2
Svar
35
· Visningar
2 061
Senast: Keb71
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
229
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka