Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lunch, max nuggets. Kändes bara flottigt och inte gott alls...
Visa bifogad fil 48584
Tråkigt att det inte var gott!
Ja... tycker inte alls om max utbud längre sen dom tog bort sin bönburgare
Vi skulle ätit från korvgubben egentligen, men de hade stängt!
Jag tyckte deras chili'n'cheese var god när jag provade den i november! Sen provade jag den där hypade plant beef, men den var då en besvikelse! Jag gav t om bort halva min hamburgare till pappa.
-----
Jag fortsätter skafferirensningen! Den här köpte jag för länge sen (till ett mat-kryss jag startade här om nån minns...) men det blir aldrig av att jag äter av den!! Nu äter jag sån på rostat bröd, helt ok mellis.
Ja, har nog testat dom båda, men det är alldeles för köttlikt, så blir bara äcklad
Samma här! Är skiträdd för att ställen ska börja plocka bort halloumi/bön-grejer nu när detta "bättre" finns.Ja, har nog testat dom båda, men det är alldeles för köttlikt, så blir bara äcklad
Samma här! Är skiträdd för att ställen ska börja plocka bort halloumi/bön-grejer nu när detta "bättre" finns.
kl
Jag slog på stort och köpte en tetra Kelda mild ost igår. Glad påsk liksom Har pausat Hello Fresh, hinner inte äta upp...
Samma här. Jag älskade deras bönburgare. Har jättesvårt för deras nuvarande köttsubstitut. Blev så besviken när den försvann.Lunch, max nuggets. Kändes bara flottigt och inte gott alls...
Visa bifogad fil 48584
Samma här. Jag älskade deras bönburgare. Har jättesvårt för deras nuvarande köttsubstitut. Blev så besviken när den försvann.
Tål inte max men kan skriva på för den goda sakens skull.Vi kanske borde skicka in en lista med underskrifter!
Jag tycker absolut det också!Vi kanske borde skicka in en lista med underskrifter!
Fattar inte heller varför det ska vara köttlikt. Varför kan det inte bara få vara gott och vegetariskt utan att ha köttsmak.Jag tycker absolut det också!
Varför ska det göras likt kött när de som ska äta det faktiskt valt bort just det.
Så tänker jag iaf.
Eftersom jag äter kött så vill jag gärna att det vegetariska alternativet är just 'väldigt vegetariskt' när jag väljer det, annars kvittar det ju (mej) lite