Jag har förätit mig lite på den. och icas basilikapastaHar just hittat den! Så himla god
Ska strax och jobba, ska köpa med en hem!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har förätit mig lite på den. och icas basilikapastaHar just hittat den! Så himla god
Ska strax och jobba, ska köpa med en hem!
Vart bodde du?Freestylat ihop "biffar"! Ska äta till middag imorgon är planen
Visa bifogad fil 45269
Vart bodde du?
Hemmagjord tzatsiki är wunderbar!Dom ser dock torra ut! Men, tänker att ris och tzatsiki gör susen
Ett tips: Om ni har Instagram så kolla in kontot rebelrecipes! HELT underbara bilder på vad som måste vara vansinnigt goda vegetariska rätter!! Veganska till och med men helt utan att snåla på godsakerna. Jag tror det är det Instagramkonto vars maträtter ser godast ut, faktiskt.
Tror jag har följt Rebelrecipeskontot sedan detta eminenta tips, och många gånger också blivit väldigt sugen utifrån alla förföriska recept och snygga foton. Men först nu har jag blivit färdig att laga ett av dem, en sötpotatis-/blomkålgryta med kokosmjölk och jordnötssmör. Och JA: den var lika galet orimligt god som den såg ut på bild och i text!
Länkar ett recept som jag följde i huvudsak, men ersatte tomaterna med en burk krossade och lät tamarin utgå. https://www.rebelrecipes.com/sweet-potato-cauliflower-and-peanut-stew/
Måste göra lasagne någon dag.Var en väldigt god lasagne!
Visa bifogad fil 45428
Måste göra lasagne någon dag.
Gillar du citron, feta och linser?Det är ju så gott! Borde också, har plattor hemma, men vill gärna ha något beprövat recept att köra på...
Gillar du citron, feta och linser?