Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, egentligen vet jag inte varför jag skriver det här, men vet ni nåt som är gott?
Risgrynsgröt med sweet chili-sås och stark sås på och så äter man det på rostat bröd.
Alltså måste bara fråga, HUR kommer man på det?Haha, egentligen vet jag inte varför jag skriver det här, men vet ni nåt som är gott?
Risgrynsgröt med sweet chili-sås och stark sås på och så äter man det på rostat bröd.
Alltså måste bara fråga, HUR kommer man på det?
Jag försökte steka silkestofu till en wok i veckan, den bara trillade sönder i sorgliga bitar. Är det jag som är klantig, eller är panering tricket jag behöver lära mig för att få till den?Tycker du kan testa med marinerad tofu! Annars är panerad silkestofu svingott att toppa nudelsallad med. Panerar i majsmjöl och steker sedan i rikligt med olja.
Istället för tofu skulle du kunna marinera stekt svamp också
Ska du steka så måste du panera annars bara smular den sådär. Och skär bitarna försiktigt med en vass knivJag försökte steka silkestofu till en wok i veckan, den bara trillade sönder i sorgliga bitar. Är det jag som är klantig, eller är panering tricket jag behöver lära mig för att få till den?
Tack! Då finns det hopp för mig och silkestofunSka du steka så måste du panera annars bara smular den sådär. Och skär bitarna försiktigt med en vass kniv
Jag älskar silkestofu, tycker den är godare än vanlig. Extra gott blir det om man dubbelpanerar. Dvs panerar, steker, panerar igen och steker en sista gång. I mycket olja!
Sen blir den krispig och härlig och funkar jättebra med sås till utan att falla sönder.
Haha, egentligen vet jag inte varför jag skriver det här, men vet ni nåt som är gott?
Den där är en klassiker när man glömt matlåda på jobbet
Den där är en klassiker när man glömt matlåda på jobbet
Ja den är faktiskt smarrig! När jag var sjukskriven för utmattning för några år sedan så levde jag på den och ICAs färdiga svamprisotto.Har just hittat den! Så himla god
Ska strax och jobba, ska köpa med en hem!