Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter smarrigt, bild på förpackningen?Wok! De nya konjaksnudlarnahar kommit till Sverige! Köpte dem alltid utomlands innan men nu finns de här!
Köper better than noodles, https://www.bodystore.com/organic-better-than-noodles-300-g?q=Better than nooLåter smarrigt, bild på förpackningen?
Va, har lidl veganska färskostar? Hur ser förpackningen ut? Har missat totalt...Mellis: linskakor med ostsmak, fast de var inte lika goda som dem med havssalt, men de fanns inte på affär nu. Med På mackan och banan. På mackan är gott! Jag äter ju inte vegansk, men den är då godare än alla mjölk-färskostar tycker jag. Även Lidls veganska färskost är goda tycker jag.
Va, har lidl veganska färskostar? Hur ser förpackningen ut? Har missat totalt...
Ok, tack! Ska hålla utkik i fortsättningenJa, fast de har dem ju bara ibland... gjorda på kokosmjölk tror jag. Små, runda burkar finns med chilismak, naturell och så med örter eller gräslök eller nåt sånt.
-Pannkakor. Ica hade ngt recept med röda linser i smeten som lät intressant, enligt testsmakarana skulle det inte smaka annorlunda. Har någon av er gjort det någon gång?
s
Korv stroganoff in the making!
Och @strawberrysylt Super! Så mycket lättare att hitta om man vet hur de ser ut.Lidls veganska spreads.
Lidls veganska spreads.