Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jävlar!!! Asså hur gör du!? När jag ser den tänker jag på när jag o min kusin skulle göra en snöhäst... den vart inte alls lika fin! Du verkar vara bäst på allt som har med rita och sånt o göra. Hur lång tid tog det att göra den?
Jag har ritat på datorn nu igen Den här gången ritade jag av konturerna av ett foto för att tänka mer på färgläggningen, dessutom är det roligare att färglägga och skugga
Ingen som tecknat något? Min hand har varit trasig Länge. Jag fick en rejäl klämskada i tummen
(ev. en spricka) så jag har precis börjat kunna teckna hjälpligt igen, även fast det gör lite ont ibland så får se om jag postar något i tråden snart.
Jag kämpar med min hand som får nervryckningar var femte minut jag tecknar
Jag är så jäkla klantig, var jag tvungen att göra mig själv handikappad på min bra hand?
Har dock påbörjat färgläggning av denna, inga riktiga skuggor eller detaljer är gjorda än...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.