U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

kan slänga in en (tyvärr inte helt klar XD)som i er är jag inte speciellt duktig men dt är ju faktist bara 3 "tekningen" jag gjort!:crazy:

kl*
Lite bilder jag gjort.. För hand, för jag suger om inte ännu mer på att göra det i datorn :'3

28013775.jpg

Akvarell
28013777.jpg

Akryl, snabbis bild.
28013778.jpg

fem minuter av "jessica får utlopp för sin störda fantasi"

Nu för det räcka med bilder för nu skäms jag :o

lägger in min senaste.fotad så de e inte rätt kontrast.
28018038.jpg
[/url][/IMG]

Snyggt!:d
Päls/hår tycker jag är så svårt att rita, men du lyckades verkligen med det!:laugh:

..ögonen och nosen är riktigt snyggt gjort:love:

jag blir sååååå avundsjuk på alla som kan rita/teckna ;)

Älskar alla dina bilder! Så underbara!

Aljan: Omg! :eek: Har du brist på att rita av? :D

Jävlar!!! Asså hur gör du!? När jag ser den tänker jag på när jag o min kusin skulle göra en snöhäst... den vart inte alls lika fin! Du verkar vara bäst på allt som har med rita och sånt o göra. Hur lång tid tog det att göra den?

nä nu MÅSTE tråden igång igen hihi !!!!!!!är sugen på bilder :d

KL*

En ny bild från mig, människor är det jag tkr e svårast att rita så jag tänkte jag behövde öva lite..:angel: blev inte änns likt :crazy:

28278442.jpg

Fotade med mobilkamera så det blev inte så bra...

Tips, kommentarer och konstruktivkritik motages gärna :bow:

Kl

Jag har ritat på datorn nu igen :) Den här gången ritade jag av konturerna av ett foto för att tänka mer på färgläggningen, dessutom är det roligare att färglägga och skugga :D
1z4ze40.jpg

Ingen som tecknat något? Min hand har varit trasig Länge. Jag fick en rejäl klämskada i tummen
(ev. en spricka) så jag har precis börjat kunna teckna hjälpligt igen, även fast det gör lite ont ibland :p så får se om jag postar något i tråden snart.

:eek::eek: ab kama sblobido. Jag är ordlös eller vad man nu säger!

:D Tack eller vad jag ska svara, jag är med ordlös :p

Jag kämpar med min hand som får nervryckningar var femte minut jag tecknar :mad:
Jag är så jäkla klantig, var jag tvungen att göra mig själv handikappad på min bra hand?

Har dock påbörjat färgläggning av denna, inga riktiga skuggor eller detaljer är gjorda än...

WIP_by_Tarjeis.jpg

Jag tycker det börjar bli riktigt bra! kämpa på du med skuggning och glöm inte massa highlights + tänk på Alla muskler :d

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama