U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Det här håller jag på med nu, inte för att man ser så mycket :p

Andrew_by_Tarjeis.jpg

oj, tack för bra kritik!
mereng: jag såg också att de råkade bli lite små, ni skulle bara veta hur länge jag höll på med den där högerhanden..! haha!
Ironwill: okej, jag ska ta till mig av det du säger, tack!:)

Nu har jag hunnit lite längre.

b4229a67ee385bfe5a75dda8087e3116.jpg

Alla detaljer försvinner i datorn så jag måste fixa så fult med färgerna :(

Jag tittade på den här bilden tidigare på dagen och sen så skissade jag den i skolan (: (fixade till lite saker efter som jag missat när jag kom hem. Typ kläderna och så.)
BruceSpringsteenBruce1984BITUSATORO.jpg

Bruuuuuce :love:

Grundmotivet är nästan klart, får se om det blir något mer på bilden också.
41b10b65e2ab2b15638b01c0a21abacc.jpg

Blir lite knepiga färger i datorn, men men

:o Bildminne, eller vad? ;o Menar du att du kom ihåg bilden du såg några timmar tidigare alltså? Alla kroppsdelar är ju perfekt läge och allt.:s
Skitbra gjort anyway.. Hur gammal är du föresten? (Hoppas kunna trösta mig med att du är lite äldre...?8) )

När jag var liten så hade jag "fotografiskt minne" :p lite sitter kvar, tecknat sedan jag var runt 15 kanske, Jag är 19 år nu. (Är här på U endå :angel:)

Tecknat sen du var 15? Inte menar du att du i ditt liv inte tecknat före 15 års ålder.:s
Jag har tecknat hästar hela mitt liv(mest i skolböckerna under högstadietiden ärligt talat.:P) men är då inte lika bra som dig än.:P
Men bra att du är 2 år äldre än mig ialla fall..:angel::D

Om två år så é ja kaanske i närheten av din talang!..;)

japp, my love!:love: kul att du såg det, fast det är förretsen inte så svårt, vem klär sig så nu förtiden?:D

Jag tycker att man ser jätte tydligt att det är han! :D:D

Aha, men endå!.:p Jag tror att du kommer gå långt, särskillt med dina fantastiska "fantasy"-hästar! Älskar dem!^^

H_lena: Han é my love to! Kan vi dela på han?8) Det va ändå tydligt att de va han, på andra sätt också!^^

Senast ändrad:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit

Hund, Katt, Andra Djur