U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

Jag känner mig lite ritsugen nu. Återkommer kanske senare ikväll med en ev. teckning!:D

Åh! Jag kan lägga in bilder någon dag! En del bilder hänger på konstutställning just nu :D

Kl
Har suttit och skissat lite på lektionerna i skolan :angel:, det här var när skissen var klar. Har jobbat mer på den efteråt med skuggning osv, men den är i skåpet nu så kan inte fota :p Tyvärr är den på randigt papper :(
2comq35.jpg

oj, vad fnt du ritade benen på hästen! jag tror inte att jag skulle klara av att rita en häst som sparkar bakut faktiskt.. :p

kl

Min senaste, färgerna blev helt konstiga, men man kanske ser lite? ;)

27938085.jpg

Den är inte klar ännu:D
Men jag kan lägga upp en wip! Grymt dålig kvalla dock:angel:
jf_41404626.jpg

Har som synes inte hunnit så långt. Ska fortsätta på den nu:laugh:

nej men guuud!:eek: du är ju bara föör duktig! längtar tills jag får se slutresultatet!

Oj, tack så mkt! :o
Har hunnit lite längre nu. (Jag arbetar inte fort..:angel: )

jf2_41485790.jpg

Cam-kvalla igen. Kommer scanna sen när den är klar:)

har du ritat av ett foto eller så? för om du har ritat av, får du gärna lägga in bilden du ritade av.:)

Jo, jag har ett foto som referens. Kan lägga upp det sen i samband med resultatet sen! :laugh:

Ska försöka hinna rita färdigt den idag:)

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama