U's tecknartråd 2

Sv: U's tecknartråd 2

kl

Gör entré här i tråden med mina högst oproffsiga bidrag... :crazy: Knappt man vågar lägga in, ni andra är ju så jävla bra haha

Jaja, here we go!

Haha, mitt ascharmiga spöke (vääldigt oseriös :D)
28508886.jpg

Errhm, ja.. Målade av mammas fot :p
28508887.jpg

Nordsvenskhingsten Räls ****något nr***
28508888.jpg

Denna blev lite konstig sådär, haha... Körde med grova drag på kroppen och ljus, lätt skuggning i ansikte men jag orkade verkligen inte på kroppen

Gjorde en "Lena Furberg" teckning
28508891.jpg

Och det svåraste...människor!
Skulle bli Bill Kaulitz men blev någon blandning med tant? hahahaha! Men men, min första människomålning så...
28508885.jpg

Lite blandade stilar :angel:

Tänkte göra en ny människomålning nu i dagarna, blev verkligen sugen nu när jag gick igen mina gamla bilder :D Har inte målat på evigheter!

Jag skriver här så att jag hittar tillbaka sedan, kommer att lägga upp några av mina teckningar framöver nu när jag har börjat igen :laugh: (har haft ett uppehåll på typ 2 år..)

Tack :love: Ska du säga ;)

Jag klämde den i en boxdörr, då det är världens klämskada, har inga märken kvar men det gör ont och sticker i hela handen, så det är nog fel på någon nerv.

Den här målade jag i Photoshop, Första gången jag målade i photoshop så de
va klurigt :). Mallen på hästen målade jag faktiskt på MSN till en kompis och
sparade sen bilden och arbetate med den:grin:

Grey.jpg

JHV.jpg

:banana:

Gick in på tråden och tänkte kanske lägga upp en bild på en häst jag ritat och blivit nöjd med, men jag ändrade mig :p Alla här är seriöst proffs!
Minns inte ditt namn, men du som ritat hästarna i början, dem vart riktigt, riktigt fina! Ser typ äkta ut ju :laugh:

*kl*
Vad duktiga ni är. Denna har jag visserligen lagt ut i tråden på gnägg men jag lägger ut den här med.:angel: Hoppas det inte gör något.:crazy: Tyvärr så tappade den lite färg av blixten.
28588844.jpg

Alla här är så otroligt duktiga. Jag ritar bara lite ibland för skojs skull när jag har tråkigt. Kan slänga in 2 blider.

Svampbob ^^
DSC03060.jpg

Converse sko.
converceskoritad.jpg

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 109
Senast: alazzi
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 517
Senast: Intejag
·
  • Låst
Ridning Jag gör ett försök att avliva myterna om att ALLA ryttare inom en gren/inriktning/disciplin rider och tränar på samma sätt. I oändligt...
11 12 13
Svar
245
· Visningar
21 580
Senast: Immer
·
X
Hästmänniskan Jag är en 23-årig tjej som blev hästfrälst vid tre års ålder när jag blev omkringledd på en alldeles för stor fjording :) När jag var...
Svar
11
· Visningar
2 110
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama