Sv: Uppdrag bantning! Del 3
Fast du skrev ju om din stora att:
Ang bita hål så köp Globus modell med HÅRD botten (finns två sorter, identiska utom botten). Den får hon inte hål i. Men det hjälper ju inte när du skriver att hon redan innan det gick hål på den fick i sig nästan lika mkt gräs som innan.
Dvs precis som mina..
Oj, shiet vad dina kan då! :O
För våran shettis, han har den "grymmaste" varianten, den som bara har ett femkroners hål, och han får inte i sig mycket. Som tur är!
Men jag ska nog testa med munkorg först, för man vill ju helst att hon ska kunna vara ute... känns skönt att om det inte funkar, i alla försökt.
Fast du skrev ju om din stora att:
Hon är ju fortfarande tjock... Har snarare gått upp än ner nu när det är sommar.
Problemet är bara att det är väldigt svårt att ta bort henne från gräset. Hon har en munkorg, men den har hon bitit hål i, och lärt sig äta ur (redan innan hon bet hål i den) så den minskar inte gräsintaget särskilt mycket
Ang bita hål så köp Globus modell med HÅRD botten (finns två sorter, identiska utom botten). Den får hon inte hål i. Men det hjälper ju inte när du skriver att hon redan innan det gick hål på den fick i sig nästan lika mkt gräs som innan.
Dvs precis som mina..