R
Raderad medlem 94602
Här tröttnade vi idag på vår "egen" skog och stoppade in alla hundar i bilen och åkte iväg. Sambon hade ett förslag på ett ställe han gått på förr...
5 km skulle det vara. Passade bra så vi skulle hinna runt innan det blev mörkt.
Han är inte bara tidsoptimist. Han är längdoptimist också
7,4 km var det. Och BARA uppför. Fattar inte hur det kunde vara sååååå mycket uppför och inget nerför
Och ris, ris,ris och svampig mossa. Ohyggligt tungt att gå i. Stundvis tyckte jag smått illa om honom som utsatte mig för detta.
Men hundarna var glada och blev trötta. Vi fick pinna på bra för att hitta runt innan det blev bäcksvart.
Jag tuppade dysvettig av på soffan när jag kom hem. Hundarna sover sött.
Har iaf fått duschat av mig nu och vaknar till liv med lite glögg. Skippar nog Noseworken som jag planerat för skägget idag. Finns en morgondag också
5 km skulle det vara. Passade bra så vi skulle hinna runt innan det blev mörkt.
Han är inte bara tidsoptimist. Han är längdoptimist också
7,4 km var det. Och BARA uppför. Fattar inte hur det kunde vara sååååå mycket uppför och inget nerför
Och ris, ris,ris och svampig mossa. Ohyggligt tungt att gå i. Stundvis tyckte jag smått illa om honom som utsatte mig för detta.
Men hundarna var glada och blev trötta. Vi fick pinna på bra för att hitta runt innan det blev bäcksvart.
Jag tuppade dysvettig av på soffan när jag kom hem. Hundarna sover sött.
Har iaf fått duschat av mig nu och vaknar till liv med lite glögg. Skippar nog Noseworken som jag planerat för skägget idag. Finns en morgondag också