Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis Floyd
Grattis Floyd önskar Gissa o Molly !
Så stilig han är
@AraSlei Grattis Floyd.
@AraSlei - grattis Floyd. helt plötsligt såg du mer vuxen ut i ansiktet
Pst: jag såg för första gången i mitt område en jaktlabbe (och lik Floyd i färgen). Dom tränade apportering på "min" gräsvall
Idag är det faktiskt ingen vanlig dag, för idag fyller Floyd 1 år Tänka sig att han har klätt upp sig också, dagen till ära!
Men va? Det var ju så nyss vi diskuterade vad den lilla dåren skulle heta.
Stort grattis!
Äldre?!? Vem fan blir äldre?? Jag fyllde 26 i feb, jag kommer inte bli äldre nu. Min bror fyllde år i augusti, vi firade hans 25 års dag för sjätte gången nuAlltså, jag vet?! Fattar inte hur han kunnat växa så fort Jag menar, jag har ju inte blivit ett år äldre?!
Äldre?!? Vem fan blir äldre?? Jag fyllde 26 i feb, jag kommer inte bli äldre nu. Min bror fyllde år i augusti, vi firade hans 25 års dag för sjätte gången nu
Alltså, jag vet?! Fattar inte hur han kunnat växa så fort Jag menar, jag har ju inte blivit ett år äldre?!
Jag har fyllt 23 dom senaste 20 årenÄldre?!? Vem fan blir äldre?? Jag fyllde 26 i feb, jag kommer inte bli äldre nu. Min bror fyllde år i augusti, vi firade hans 25 års dag för sjätte gången nu
Hah rätta takterJag har fyllt 23 dom senaste 20 åren
Dem senaste fjorton dagarna har det varit ett kanske ett och ett halvt dygn det inte regnat alls. Hösten kom intågande med besked den 1 september när temperatren sjönk till 11-13 grader också
De apporterar vatten alltså - perfekt i öknen!
En vattenapporterande hund... i öknen!
Aysu är annars så bra nu att jag funderar på att snart våga släppa henne lös... Det känns läskigt bara att tänka på det, men ja... Gäller dock att det är hyfsat torrt ute, så att inte gräset är halt. Får se när det kan passa.