Grattis FloydIdag är det faktiskt ingen vanlig dag, för idag fyller Floyd 1 år Tänka sig att han har klätt upp sig också, dagen till ära!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis FloydIdag är det faktiskt ingen vanlig dag, för idag fyller Floyd 1 år Tänka sig att han har klätt upp sig också, dagen till ära!
Så stilig han ärIdag är det faktiskt ingen vanlig dag, för idag fyller Floyd 1 år Tänka sig att han har klätt upp sig också, dagen till ära!
Snygg har ser ut! Hoppande och bitande hade jag dock varit -väldigt- noga med att göra klart att det inte är okej. Det eskalerar lätt...En suddig skitbild från tidigare i veckan innan valpus blev sjuk. Någon som vill ha en Skydds-BC?
Snygg har ser ut! Hoppande och bitande hade jag dock varit -väldigt- noga med att göra klart att det inte är okej. Det eskalerar lätt...
Hörni, det här pulvret, plaque off , hiss elller diss? funkar det alls?
Varför har du dubbla linor?Jag har varit och spårat idag (för första gången på flera månader, pinsamt nog). Eftersom jag bor i Skåne så pissregnade det givetvis den största delen av tiden. Är därmed rätt nöjd med resultatet trots att han var lite ofokuserad i början och hade för högt tempo delar av spåret. Ammo var lätt övertänd i början kan jag säga, men det är ju bra att han tycker det är kul
Eftersom även vi tvåbenta behöver träningsmotivation så hade vi finfika i bilen medans vi väntade på spåret Vi planerar att ha bakelser var gång vi spårar för att få ändan ur vagnen och spåra oftare
För att kunna styra och bromsa honom i spåret. Han går gärna lite för fort och går jag nära honom blir han störd - och med en lina börjar han gärna gå snettVarför har du dubbla linor?
Tack! Då var det som jag misstänkte men ville inte ta något för givet.För att kunna styra och bromsa honom i spåret. Han går gärna lite för fort och går jag nära honom blir han störd - och med en lina börjar han gärna gå snett
De ska jú ha ett långsamt tempo i IPOspåret.
Bara kul att folk frågarTack! Då var det som jag misstänkte men ville inte ta något för givet.
Menar du att det brukar göra något annat än regnar konstant här nere ??Eftersom jag bor i Skåne så pissregnade det givetvis den största delen av tiden
Menar du att det brukar göra något annat än regnar konstant här nere ??
Dem senaste fjorton dagarna har det varit ett kanske ett och ett halvt dygn det inte regnat alls. Hösten kom intågande med besked den 1 september när temperatren sjönk till 11-13 grader ocksåEh ... Skane borjar lata som Oregon Med den skillnaden att vi gar mellan regn som gor att vi har regnskog ... till de torraste sommrar jag varit med om utanfor rent okenklimat. Varfor kan det aldrig bli sa dar Svenskt lagom?
Jag ska aldrig flytta till SkåneDem senaste fjorton dagarna har det varit ett kanske ett och ett halvt dygn det inte regnat alls. Hösten kom intågande med besked den 1 september när temperatren sjönk till 11-13 grader också