Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Molly vemÄntligen är jag någorlunda människa igen,så vi ska ta bilen till skogen då Molly är dålig på att gå i koppel,eller ska nog skriva har aldrig gått i koppel.
Så så, berätta nu
Sista motionssvängen för dårarna, nu får de nöja sig med promenader en vecka nu åker vi till solen
Men hur mysigt ser inte det där ut. Vilken fin väg ni har att köra på!
Gissas maskot MollySå så, berätta nu
Gissas maskot Molly
Tyvärr lyckades jag inte få in videon,där den rara pinnen mular moppen i gräsmattan.
Hos fodervärd efter att hela jag blev ett kliande exsemVar är Skägget du köpte? Knarkhunden? Den har vi inte fått se ännu
Alltså....inte gilla att du blev ett exem.Hos fodervärd efter att hela jag blev ett kliande exsem
Hon var alldeles för snygg o trevlig för att sälja,så så fiick det bli,klådan börjar gå över har ff några större sår på hö handen men det blir bättre.Alltså....inte gilla att du blev ett exem.
Vi har haft några dagar då vi mest bara gått promenad, tränat lite lugna stadgeövningar och nya moment/trick som att ligga stilla på sidan och hakan i backen
Det är inte konstigt damen är snabb och smidig med dom benen 10 månader nu. Tiden går så snabbt
Ett par andra bilder från dagens långis
Lilla Viggo
Och Ninja
Jäklar va snygg hon är! Vilken schäfer!
Men Svansson då. Hu, jag vet hur det känns. Hade en valp som hoppade från båten till bryggan en gång och ramlade ner emellan och försvann under bryggan. Han kom tappert simmande på andra sidan sen så jag kunde fiska upp honom, men dramatiken var stor. Jag blev nog mer rädd än vad han blev. Men ha inte samvetskval, things happen - och det hade ju gått bra tidigare. Det kommer nog gå bra fler ggr. På det igen bara.Idag var jag typ världens sämsta hundägare
Vi har varit hos sambons föräldrar i Dalsland så idag skulle vi ut och plocka svamp, bara det att bästa svampstället nås med båt. Tidigare har det ändå gått bra att åka även om Svansson inte alls gillar det. Ditresan gick ändå okej efter lite meckande med att få honom på segelbåten men på hemresan var det verkligen inte bra. Först fick vi på honom men han halkade till när han skulle gå och ramlade av båten ner i vattnet Sen ville han såklart inte på båten öht så jag fick lyfta upp honom från en klippa och sen backa in honom i fören. Och han tyckte inte det var roligt att gå bak till sittbrunnen heller så vi fick lyfta ner honom genom en lucka till ruffen. Sen spenderade den dyblöta hunden hela hemresan med att ligga och skaka i mitt knä och jag kände mig hemsk som ens kommit på tanken. Så nu blir det inga fler segelbåtsturer för Svansson (inte för att det händer så ofta ändå) och vi ska ta det lugnt under morgondagen för han är helt slut efter drama samt all tid spenderad i skogen de senaste två dagarna.
(Det som är positivt är ändå att han hade flytväst, som han dessutom är snygg i , samt att det verkar gått bra förutom själva dramat och hans rädsla)