R
Raderad medlem 94602
Bra uppfödareMi-Jos kennel. Mi-Jos Ina och Xorro Vom Smaragdwald
Fick kika på stammen. Väldigt intressant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra uppfödareMi-Jos kennel. Mi-Jos Ina och Xorro Vom Smaragdwald
Med andra ord: du borde ha den. Vem annars skulle orka med den? Den kommer ju bli galen när den blir äldreFloyds uppfödare lade upp en bild på en hane ur den senaste kullen - som två veckor gammal kravlar sig över den 15cm höga kanten kring valplådan
Med andra ord: du borde ha den. Vem annars skulle orka med den? Den kommer ju bli galen när den blir äldre
Men den där blir ju galen för att vara labrador, så en vanlig labbeägare orkar inte med den, men den passar dig perfektHaha labradorer blir inte galna! De är så lugna och harmoniska
Men den där blir ju galen för att vara labrador, så en vanlig labbeägare orkar inte med den, men den passar dig perfekt
Kan du inte bygga läktare utanför fönstret och sälja biljetter till valp-tittande?Att titta på nio fjortondagarsvalpar som gåtränar kan vara bland det mest bedårande -och dråpliga - som finns.
Hahaha. Så folk kan sitta och titta på mig när jag kissar? (valplådan på toa)Kan du inte bygga läktare utanför fönstret och sälja biljetter till valp-tittande?
Äh, häng ett lakan över dig själv så är det löstHahaha. Så folk kan sitta och titta på mig när jag kissar? (valplådan på toa)
Jag ska filma lite gå-träning imorgon. För er skull!
1 2 3 dunk,4 dräll,5 6 stå på öronen,7 dunk och nere för räkning.Att titta på nio fjortondagarsvalpar som gåtränar kan vara bland det mest bedårande -och dråpliga - som finns.
Idag opereras min mamma för sin lungcancer. Proverna och röntgen igår gav dock ännu mer positiv information än tidigare - hennes typ av tumör är tydligen hormoniell och av ovanlig sort - det är tydligen väldigt ovanligt att den sprider sig vidare. Den är fortfarande elak och kan så klart göra stor skada om den inte blir bortopererad, men risken att den spridit sig i det här stadiet menade kirurgen att han trodde var "extremt otroligt". De behöver dessutom ta bort en mindre del av lungan än vad de först trodde, bara en knapp tredjedel, och så länge de får bort allt så är hon helt friskförklarad och botad.
Det känns så jävla skönt rent ut sagt, en enorm lättnad i all oro. Nu ska bara operationen gå bra också Håll gärna en tumme!
Vi åker utomlands på söndag, så pappa är väl halvimponerad över att passa mina tre dårar plus deras wachtelhane (som dessutom inte går alls ihop med Otis...) när han helst bara vill fokusera på mamma. Men hon kommer få stanna ca 1 vecka på sjukhuset, så det är väl bra att han har något att sysselsätta sig med innan hon kommer hem, eller nåt..
Härligt med positiva besked i en sådan tung situation
@AraSlei: Hoppas allt går bra med operationen
@AraSlei tänker på dej och familjen idag!
Håller tummarna för att allt går bra, och härligt att de kunde lämna mer positiva beskedIdag opereras min mamma för sin lungcancer. Proverna och röntgen igår gav dock ännu mer positiv information än tidigare - hennes typ av tumör är tydligen hormoniell och av ovanlig sort - det är tydligen väldigt ovanligt att den sprider sig vidare. Den är fortfarande elak och kan så klart göra stor skada om den inte blir bortopererad, men risken att den spridit sig i det här stadiet menade kirurgen att han trodde var "extremt otroligt". De behöver dessutom ta bort en mindre del av lungan än vad de först trodde, bara en knapp tredjedel, och så länge de får bort allt så är hon helt friskförklarad och botad.
Det känns så jävla skönt rent ut sagt, en enorm lättnad i all oro. Nu ska bara operationen gå bra också Håll gärna en tumme!
Vi åker utomlands på söndag, så pappa är väl halvimponerad över att passa mina tre dårar plus deras wachtelhane (som dessutom inte går alls ihop med Otis...) när han helst bara vill fokusera på mamma. Men hon kommer få stanna ca 1 vecka på sjukhuset, så det är väl bra att han har något att sysselsätta sig med innan hon kommer hem, eller nåt..
Hoppas allt går braIdag opereras min mamma för sin lungcancer. Proverna och röntgen igår gav dock ännu mer positiv information än tidigare - hennes typ av tumör är tydligen hormoniell och av ovanlig sort - det är tydligen väldigt ovanligt att den sprider sig vidare. Den är fortfarande elak och kan så klart göra stor skada om den inte blir bortopererad, men risken att den spridit sig i det här stadiet menade kirurgen att han trodde var "extremt otroligt". De behöver dessutom ta bort en mindre del av lungan än vad de först trodde, bara en knapp tredjedel, och så länge de får bort allt så är hon helt friskförklarad och botad.