Du måste ju ha en maskot oxå
Det räcker med Rollo och Tonto. Det vore om sambon skaffade något när Rollo trillar av pinnen när han blir gammal, meeeen jag lär fylla upp alla hundplatser vi har själv. Helst vill han ha en rottis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste ju ha en maskot oxå
Då gör de säkert det Var bägge från uppfödaren?
Den där jäkla stadgan alltså! Jag och Floyd tränar massa med stadga med. Går fot på grusväg och sparkar tennisboll framför osv. Jättejobbig övning tycker Floyd
BC vill man alltid ha fler.
Du behöver större trappSäger samma fast om aussies !
@Voff det är så jkla synd att hon inte går ihop med andra hundar annars hade hon jättegärna fått flytta hit.
Tökk skulle lätt kunna få flytta till Dalarna om vi bara hade en fast inkomst, men sambons jobb drar ut på det.
Haha ja där rök jag på båda. Bobber kan vara en riktig jäkla studsare och så vill han gärna leka polis, tveksamt att Mamma Mu hade tatt det och sen har vi ju tant Karin som def inte tar tillsägelser från andra tikarHon funkar med hanar om de inte är som pingisbollar men jag tycker hon förtjänar att få vara the one and only numera. Hon har alltid levt i flock.
Vad tråkigt att det inte funkadeNu är Calibra hemma. Jag får ställa in mig på spår och träning igen och gå MHt med henne i november. Sen tar vi det därifrån men innan MHt åker hon inte.
Det var en väldigt nedstämd "matte" som kom med henne och Calibra hoppade in i bilen och ville åka med tillbaka
Du behöver större trapp
Vad tråkigt att det inte funkade
Är hon en enmans-hund eller var det bara missmatch?Ja verkligen. Calibra och matten funkade klockrent men hon klickade inte alls med husse.
Dumpa?Ja verkligen. Calibra och matten funkade klockrent men hon klickade inte alls med husse.
Är hon en enmans-hund eller var det bara missmatch?
Men om dom behövde vara 2 för att motionera 1 hund så ska dom kanske inte ha en bruksschäferMissmatch. Hon är lite reserverad av sig och husse är en rätt bullrig och fysisk person. Han passar nog bättre med en mer brötig hund. Calibra kräver en del motion och mental träning så de kände att det behövde klicka lika bra med båda så de kunde dela på jobbet sas.