Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Ja, det framkom ju att LL sedan. Men det visste ju inte lillgrådis då, om hon är god. Dvs det säger ju inget, hon kan ju lika gärna vara god som ond av den anledningen?

Det här inlägger känns jätteskumt, som att Karamellen (tänkte förkorta till KD först, men det kändes för kristdemokratigt! :D) vill rikta misstankar mot LG utan grund.

Ja precis säger inget om grådis roll.

håller nog inte med om att det är skumt, har för mig att karamellen skrev liknande snurrigheter i senaste leken när hon var siare. (jag tror hon är rätt oruttinerad så kan bero på det)

Jag känner att jag får rösta nu.

Lillelorden röstar på Mammas.

Jag kan inte riktigt släppa känslan att mammas höll lite låg profil med flit igår och jag är ALLTID misstänksam mot henne :p. Hon ursäktade sig visserligen, men jag tycker ändå att det känns okaraktäristiskt att "glömma bort" leken. Hon är hal... Det må vara en vag teori, but it's all I got.

Edit: såg nu framflyttad DL. Kanske ändrar om nåt bättre dyker upp! :)

Den här teorin förstår jag inte riktigt, Mammas brukar vara aktiv och teoriande och inte ha särskilt låg profil som ond, (eller god för den delen). Så jag håller med om att det inte är likt henne men varför skulle det göra henne ond?

Okej, jag var nog inte med då, har inget minne av att jag spelat med Karamellen förut så det kan vara så. Fast det är ju inget som friskriver henne ändå.

Jag reagerar lite extra kanske eftersom jag tycker att resonemanget igår kring Lården lämnade lite övrigt att önska, och hon inte ens bemött min teori. Nog för att den inte var så stark, men jag hade ändå gärna sett en kommentar kring hur hon tänkte.

Fy bubblan var tomt det är här ikväll förresten, vad gör alla? Har ALLA skaffat sig ett liv eller? Utom du och jag då GA! ;)

Jag är benägen att hålla med dig om detta.
Det säger ingenting om en spelares ond/godhet om den är mer inaktiv än vanligt tycker jag, det kan bero på massor av saker från strulande internet till att man har annat att pyssla med. Jag hade tex inte hunnit till det tidiga DL eftersom jag kom hem från stallet precis nyss. Fast jag kastade mig över datorn och denna tråd direkt - så ett visst mått av nördighet verkar ha inträffat

Nu ska jag i lugn och ro läsa igenom tråden.

Jag reagerar lite extra kanske eftersom jag tycker att resonemanget igår kring Lården lämnade lite övrigt att önska, och hon inte ens bemött min teori. Nog för att den inte var så stark, men jag hade ändå gärna sett en kommentar kring hur hon tänkte.

Vänta nu. Tänker du på min röst dag 1?

Ja, det är väldigt tomt här ikväll... Vart är alla?

Lillordens teori om Mammas känns väldigt vag precis som hon skriver själv. Nu var ju detta en sista minuten röst, eftersom hon inte sett att DL vart framflyttad. Men tycker ändå den är lite märklig...

Men är ändå en teori som jag tycker är tagen från tomma intet. Visst Mammas är hal som en ål, det kommer jag iaf ihåg :p Men hon är svår att tolka oavsett roll, och brukade iaf inte vara mindre aktiv bara för att hon hade en ond roll.

Glömmerallt skriver en del, men inget som direkt sticker ut tycker jag.

Just nu tycker jag att Paddingtons och Hedinns röst på Bumpo är de som sticker ut mest, just för att de är väldigt svaga och bygger på rösten Bumpo lade.

Men jag hoppas fler skriver något snart.

Ja, jag tycker som sagt att det är konstigt att reagera såpass mycket på någon att man röstar på den, när det är tydligt att det är ett inlägg för att få igång leken. Om ingen vågar skriva först, hur ska vi då få igång lekar? Någon måste skriva först, därför tycker jag att det är skumt att reagera på sådana inlägg.

Jasså. Vet inte vad jag ska skriva annat än det jag skrev då. Som sagt många dåliga motiveringar men min stack ut mest tycker du. Ärligt talat var nog du den som jag tyckte babblade mest där i början men eftersom det inte var något av värde (tänker på pegasus och jag fick för mig att han var ond i början) du gav lite samma intryck. Men nu blir jag lite mer tveksammer mot dig. Å andra sidan har även jag svårt att släppa saker som skrivit tidigare, så vi kanske tänker lite samma ändå fast ändå inte.

Fast alltså, det är väl klart att någon måste skriva i början? Om ingen skriver, hur ska leken komma igång?

Vad har du för betänkligheter mot mig?

Ja precis säger inget om grådis roll.

håller nog inte med om att det är skumt, har för mig att karamellen skrev liknande snurrigheter i senaste leken när hon var siare. (jag tror hon är rätt oruttinerad så kan bero på det)

Jag är väl aldrig snurrig :arghh:!

... Ok, halvsnurriga inlägg medger jag. Vore kanske bättre att hålla snattarn :meh:

Alltså, jag är rätt säker på att det inte låg någon som helst värdering i det från GAs håll. Snurriga är vi allihopa mer eller mindre, det är mest att det är bra att hålla reda på vilka som man bör misstänka för det och inte. ;)

Rent spontant är det karamelldrottningen som sticker ut mest för mig. Teorin mot Lården går ut på att Lården spelulerar i början när det behövs teorias för att få igång leken? Hur ska leken annars komma igång?

Därför: mammas röstar på karamelldrottningen

Fast alltså, det är väl klart att någon måste skriva i början? Om ingen skriver, hur ska leken komma igång?

Vad har du för betänkligheter mot mig?
Så det hade varit bättre att rösta på vem som helst annars men just lillorden är helig? Just nu reagerar jag nog främst på att du hakat upp dig på min första röst r du dessutom skrev då -igår att "alla skriver att det inte händer något" och så skriver jag och röstar -främst på magkänsla men även utifrån hur JAG tänker. Det skulle faktiskt inte förvåna mig om ni var kompanjoner. OBS! Jag säger inte att ni ÄR det men det skulle inte förvåna mig.

Jag tror att hon ändrade för att överleva själv. Jag tror att om hon är god så är det en desperat handling just för att överleva och hon visste ju inte att Shaggy var god, om hon är ond så kanske någon annan i zombielägret kunde ändrat sin röst med en tjusig motivering, MEN det kanske hade dragit blickarna till henne eller den potentiella zombiekumpanen ännu mer ? Så summasumarum är det omöjligt att dra någon slutsats om den ändrade rösten - iallafall för mig -

Nej, jag tycker att det är konstigt att du reagerar på ett inlägg som kommer SNORTIDIGT och väljer att rösta utifrån det när det ändå varit fler aktiva. Om du reagerat på ett senare inlägg av henne hade jag inte reagerat, men just eftersom att det var ett så tidigt inlägg tycker jag att resonemanget inte håller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar