Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Med tanke på den låga aktiviteten så är det kanske bäst att flytta fram DL. Vad säger ni andra om att ha DagDL klockan 22.00 istället? (Och NattDL 20 min efter uppdateringen för dag)

Är det förresten någon som känner Niyama privat och kan nå henne?

Det låter klokt, det är ju skoj om folk hinner rösta.

OK, nu hann det bli ett litet drev där Shaggy var alltför snabb att hoppa på.... det var ännu mer suspekt, varför jag ändrar min röst.

Lillgrådis önskar ändra nyss avgiven röst, och röstar i stället på Shaggy.

Det var detta inlägg jag reagerade på främst. Varför ändra inlägg i sista stund? Shaggy var uppenbart GOD.

Lillelorden har varit mest aktiv så här långt, men kikar man på inläggen så är det mest OT:ande, inget som sticker ut eller säger var Lillelorden står, men kan vara ett sätt att maskera att man inte kommer upp m teorier själv (ulvar kan ju ha svårt att göra det)

Just sista meningen här reagerar jag på, den inom parentes. Känns lite väl generaliserande, och kanske en grund att få lite misstankar mot Lården (som Karamellen redan varit på på grund av ett tidigt inlägg igår), något jag inte riktigt ser grunden på, och det parat med meningen ovan av Paddan ger mig lite vibbar.

Med tanke på den låga aktiviteten så är det kanske bäst att flytta fram DL. Vad säger ni andra om att ha DagDL klockan 22.00 istället? (Och NattDL 20 min efter uppdateringen för dag)

Är det förresten någon som känner Niyama privat och kan nå henne?

Ja helst! Måste läsa tråden igen. Får se om jag ev ändrar min röst. Missa helt tiden. Men vart ÄR alla här??

Tack, LL! I will be back. För jag hinner egentligen inte sitta vid datorn just nu utan det var bara om jag måste tvångsrösta. Jag kommer dock inte att hinna prestera någon fenomenal analys till 22 heller (det kanske jag aldrig hinner/förmår) så gör det mig ond/suspekt, så rösta ut mig då (men det är fel).

Ledsen att jag inte varit aktiv idag, har pluggat (nåja, jag hade inte samvete att sätta mig med leken när det är pluggtid i vilket fall, det vore att ge upp på riktigt :p) och kom precis hem för kvällen. Ska försöka hinna läsa igenom och kommentera innan jag måste rösta.

Jag känner att jag får rösta nu.

Lillelorden röstar på Mammas.

Jag kan inte riktigt släppa känslan att mammas höll lite låg profil med flit igår och jag är ALLTID misstänksam mot henne :p. Hon ursäktade sig visserligen, men jag tycker ändå att det känns okaraktäristiskt att "glömma bort" leken. Hon är hal... Det må vara en vag teori, but it's all I got.

Edit: såg nu framflyttad DL. Kanske ändrar om nåt bättre dyker upp! :)

Senast ändrad:

På vilket sätt var Shaggy uppenbart god?

Därför att den allsmäktiga LL har sagt det;)

Uppdatering!

Becky hade kommit bort från gruppen och gick långsamt längs gatorna i hopp om att se ett familiärt ansikte. Runt hörnan dök en haltande människa upp och Becky blev genast på sin vakt. Människor kan också halta, men få går med hängande huvud, slappa armar och släpande ben. Hon gav ifrån sig ett tjut av rädsla och vände om för att springa - bara för att springa in i en blodig, sönderslamsad levande död. Hennes skärande skrik hördes länge, men ingen hjälp kom till undsättning.

Shaggy hade rollen som Becky

Senast ändrad:

På vilket vis tyckte du shaggys försvar kändes ulvigt? För mig kändes det som ett typiskt shaggy-svar( oavsett roll), förtår inte riktigt vad som skulle varit ulvigt i det?
Jag tyckte att det var lite onödigt "huggigt". Det kanske är så Shaggy brukar spela, jag har aldrig spelat med henom tidigare. Hur som helst hade jag uppenbarligen fel :p.

Ja, men det visste ju inte Grådis (om hon nu inte är ond, vill säga) i det läget? Jag förstår inte riktigt vad du reagerar på, tror jag.
Oj, såg nu att jag delvis svarade fel person... Jag menar att jag inte förstod vad karamell reagerade på, såklart.

Hatar att skriva från telefonen.

Det var detta inlägg jag reagerade på främst. Varför ändra inlägg i sista stund? Shaggy var uppenbart GOD.

Ja, det framkom ju att LL sedan. Men det visste ju inte lillgrådis då, om hon är god. Dvs det säger ju inget, hon kan ju lika gärna vara god som ond av den anledningen?

Det här inlägger känns jätteskumt, som att Karamellen (tänkte förkorta till KD först, men det kändes för kristdemokratigt! :D) vill rikta misstankar mot LG utan grund.

Hur menar du, varför skulle jag hålla mig undan med flit? Vad har jag att vinna på det, liksom vad i det skulle tyda på att jag var ond? Jag glömde bort leken för några minuter, och tyvärr är det högst karaktäristiskt av mig att inte komma ihåg sånt som inte ligger i absolut fokus hela tiden, och det är inte leken just nu. :) Sedan är jag nördig nog att inte glömma bort det så länge, däremot. :p

Ja, men det visste ju inte Grådis (om hon nu inte är ond, vill säga) i det läget? Jag förstår inte riktigt vad du reagerar på, tror jag.

Nej det lär hon inte vetat om hon är god.

Jag har inte reagerat på det du blandar nog ihop mig med Karamelld?

Det enda jag har sagt om det är att ändringen troligtvis berodde på att hon ville rädda sig själv.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar