Sv: Ulvleken!
Jag håller med cirkus att bumpos inlägg om mitt teoriinlägg verkligen sticker ut, men jag tycker inte att jag fick någon uppbackning av denne. Hade bumpo backat upp hade väl denne hängt på något av mina tafatta teoriförsök? Nej, det som sticker ut i mina ögon är att bumpo tycker att det är ett ordentligt försök till teorinlägg.
Om du kollar röststatistiken ovan så känns alibiröst inte särskilt säkert i det läget (sedan vet jag vilken roll jag har, och jag vet att det inte är en alibiröst ) När bumpo röstar på mig så är det 7st kvar att rösta så det är fortfarande väldigt öppet om vem som ligger risigt till (Shaggy hade förresten bara en röst i det läget och Lillgrådis 3).
Paddi har kommit med ett ordentligt försök till teoriinlägg. Annars så har hon inte skrivit något som sticker ut. Även i teoriinlägget med rösten känns hon som en blek kopia av sig själv. Vad som gör att jag känner så kan jag inte sätta fingret på riktigt än.
Sen så dyker Paddington upp med en som jag ser det väldigt svag teori mot Shaggy - dock verkar bumpo tycka den är ett ordentligt försök.
[...]
Jag tycker att det som kanske mest sticker ut hittills är att Paddi röstar så svagt på Shaggy och dessutom får uppbackning av bumpo som ändå röstar på Paddi. Jag tycker det känns som en alibiröst från bumpo.
Jag håller med cirkus att bumpos inlägg om mitt teoriinlägg verkligen sticker ut, men jag tycker inte att jag fick någon uppbackning av denne. Hade bumpo backat upp hade väl denne hängt på något av mina tafatta teoriförsök? Nej, det som sticker ut i mina ögon är att bumpo tycker att det är ett ordentligt försök till teorinlägg.
jag tänker alibiröst för att det inte är ngn risk att Paddi åker iom att både Shaggy och Lillgrådis fick så många röster.
Om du kollar röststatistiken ovan så känns alibiröst inte särskilt säkert i det läget (sedan vet jag vilken roll jag har, och jag vet att det inte är en alibiröst ) När bumpo röstar på mig så är det 7st kvar att rösta så det är fortfarande väldigt öppet om vem som ligger risigt till (Shaggy hade förresten bara en röst i det läget och Lillgrådis 3).