Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Det beror på vilka roller de har, om någon skyddat någon av dem eller om någon av rollerna kan skydda sig själva/överleva en attack. Har inte stenkoll på rollistan men vill minnas att det var någon roll som kunde överleva en lynch. :)

Uppdatering!

Becky hade kommit bort från gruppen och gick långsamt längs gatorna i hopp om att se ett familiärt ansikte. Runt hörnan dök en haltande människa upp och Becky blev genast på sin vakt. Människor kan också halta, men få går med hängande huvud, slappa armar och släpande ben. Hon gav ifrån sig ett tjut av rädsla och vände om för att springa - bara för att springa in i en blodig, sönderslamsad levande död. Hennes skärande skrik hördes länge, men ingen hjälp kom till undsättning.

Shaggy hade rollen som Becky

kl*

hmm. undrar sa flundran. Hur som haver är detta way past my bed time, och medvetslösheten börjar på allvar göra sig påmind, så tackar för mig idag och återkommer imorgon så får man se om man lever eller är nå zombie eller tvärdöd eller vad man nu kan vara. Goder natter.

Jaha här glider jag in på ett bananskal, har vaktat tråden tom måndagen men inte igår.. Jaja om jag överlever natten läser jag ikapp under morgondagen och tar igen det då, hoppas d är ok med er!

Nattuppdatering!

Det var en låg stämning bland de samlade. När de märkt att Becky skiljts från dom så hade de sökt av omgivningarna, men hon var försvunnen. Skriket hade de hört och rusat ditt, för att komma försent. Claire är inte lika känslosam som de andra, hon lämnar den nedstämda skaran och går bort en bit. När hon ska gå förbi ett mörkt område i gatan så hör hon det omisskännliga ljudet av en odöd alldeles intill sig. De rosslande andetagen. Claire hinner precis få upp sitt skjutvapen och avlossar ett skott innan de är över henne, men i tumulten är hon inte helt pricksäker och missar huvudet med en hårsmån.

Lenis var Claire Redfield

Någon ville ha en tidig DL, men jag ska se på tv mellan 20.00-22.00. Men om ni fixar en röstsammanställning till mig så kan jag fixa uppdateringarna under någon reklampaus. Vad sägs om DagDL klockan 20.15 (och NattDL ca 20 min efter uppdateringen)? Jag senarelägger tiden till 22.00 om ni inte känner att ni hinner.

Preliminär deadline torsdag, 20.15!

Jag föredrar ju så tidig DL som möjligt, så jag inte måste rösta alltför många timmar innan. ;)

Till er som undrade: Jag befinner mig i Singapore och är sex timmar före er, så jag lär alltid rösta tidigt om inte DL läggs runt 18-tiden.

Röststatistik Dag 1

Hedinn röstar på mammas
Paddington röstar på Shaggy
Gravinda röstar på lillgrådis
Karamelldrottningen röstar på Lillelorden.
Vår_Vinter röstar på Lillgrådis
Shaggy röstar på Lillgrådis
bumpo röstar på Paddington
Lillelorden röstar på Shaggy
(Lillgrådis röstar på Gravinda)
mammas röstar på karamelldrottningen
Lillgrådis ändrar och röstar på Shaggy
cirkus röstar på bumpo

ej röstat: Lenis, Nyiama, glömmerallt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar