Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Jaja. Jag vet att jag är hundra år gammal jämfört med er ungdomar! Vad heter det nu för tiden? ;)

Hittat hit jag med, kul tema!

Sen DL funkar för mig idag - men övriga dagar gillar jag att ha den ngt tidigare (är alldeles för morgontrött för att vara upp allt för sent på nätterna :p )

knapp

Jag har hittat hit och konstaterar att det mesta som hänt är att folk pladdrar, plus en röst som inte säger så mycket än.

Min dator är lite allmänt trasslig så ni kanske får räkna med lite mindre pladder än vanligt från mig.

Då ska vi se.

lården inleder med att hålla med både mig och grådis.... grådis kastar sig direkt över Lården.... gravinda inleder med att säga att hon absolut inte kommer att vara aktiv vid dl, kanske för att kunna svära sig fri från ev käkningar?

Med det sagt är det väl inte direkt något jag misstänker någon för....

Hu tänkte du om gravinda, alla som lekt förr vet väl att käknings-pm kan skickas långt före deadline?

Förutsätter att det är separata dl precis som vanligt, då är det häl klart att ulvar helst vill se vilken roll den som åker har innan de skickar pm (precis som alla andra speccare som ska skicka till nattDL)?

Förutsätter att det är separata dl precis som vanligt, då är det häl klart att ulvar helst vill se vilken roll den som åker har innan de skickar pm (precis som alla andra speccare som ska skicka till nattDL)?

Ja givetvis men det är knappast så att ulvarna brukar låta bli att käka bara för att de inte kan vara inne vid deadline. Det som paddi skriver förekommer också ofta i sådana situationer. Så att hon skulle kunna använda det för att svära sig fri från käkningar är ju helt uteslutet.

Jag tror du skrev så för att ha något att pladdra om inte för att du tror det är så är nog bäst att jag tillägger. ;)

Okej! Jag har inte varit med i svängen så länge, jag har dålig koll. Så jag håller mig - som synes - till att dra dåliga skämt. :D

Haha. Den där teorin tror jag har varit uppe kring mig i början av alla lekar jag varit med i hittills. Uttråkad - moi? :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 706
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar