Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det separata DL ?
Nä, får rösta nu. Kändes ju nödvändigt att vänta, med tanke på aktiviteten efter mitt senaste inlägg...
Mammas verkade ju vara väldigt ivrig med att ha DL ikväll. En förhoppning om att så få goda som möjligt ska hitta leken i tid?
Hedinn röstar på Mammas
Mammas inleder med ett okaraktäristiskt inlägg rent språkligt. Visserligen utan att kasta några direkta misstankar, men jag noterar det ändå...
Grådis tycker att jag luktar zombie. Hmpf, där fick jag för att jag var snäll och gav bifall!
Hedinn kommer med en tidig röst. Möjligen pga tidsskillnad... Eller en ulvig förstaröst på en ulvkollega - ett tilltänkt alibi?
Jodå jag är här och trodde jag skrivit något i leken tidigare idag.
Jag har aldrig spelat med Lillelorden så jag känner inte till spelstilen. För mig ser det mest ut som ett förtvivlat försök att göra ett teoriinlägg utifrån ingenting.
Jag har nog missat var Hedinn är - att hon är utomlands har jag förstått, men hon är alltså på andra sidan jordklotet ?
Nu ser det ju ut som att vi kan dra igång! Vore himla trevligt för mig att få nåt att göra på nätterna när jag är för jetlaggad för att kunna sova.
Mvh hon som gick och la sig, svintrött efter en natt på ett flygplan utan sömn, vid elva, vaknade vid två och har nu legat klarvaken i två timmar för att kroppen vägrar acceptera att det är natt nu.