Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ulvleken!

Så klart inte, men jag visste inte om hon åkt åt öster eller väster - det spelar ju en viss roll för när vakenheten normalt inträffar

(jag såg inte detta i anmälningstråden om jag gjort det så borde jag kunnat lista ut var hon befann sig)

I övrigt är leken väldigt tyst. Shaggy, trodde att hon skrivit i leken tidigare vilket denne inte gjort. Ger mig en känsla av att hon hållit koll på leken men ändå valt att inte vara aktiv. Vilket gör att jag reagerar.

Paddington röstar på Shaggy

Eller så har man ett liv

Kl

Ok nu börjar jag känna mig stressad så trots lite att gå på tar jag ändå och röstar på lillelorden. Hon förklarade i senare inlägg att någon måste börja teoria och det är iof sant men ändå har jag lite svårt att släppa det.

Karamelldrottningen röstar på Lillelorden.

Jag åkte till gymmet! :D höll på att glömma bort leken också. :p

Ta - du har rätt. Ditt tillägg! :D

I övrigt har det inte Hänt så väldigt mycket... Många som kommer in och skriver att det nte hänt så mycket och sedan försvinner igen? Varför inte skriva om det lilla som finns då då?

Fortfarande har inte niyama och Lenis hittat till tråden.

Märkligt att inte Niyama hittat hit ännu, hon var ju en av dom som ville att leken skulle dra igång och erbjöd sig att vara LL istället för Sasse i anmälningstråden. Hon borde ha mer koll än så.

Annars så kommer det lösa teorier, men alla teorier är bra teorier.

Men Mammas är ovanligt tyst (kommer iaf ihåg henne som väldigt aktiv o de), trots att det snart är DL. Hedinn tidiga röst tycker inte jag säger någonting alls.
Shaggys "jag trodde jag skrivit" ger mig inga direkta vibbar.

Paddingtons röst på Shaggy känns lite krystad och verkligen ett försök till att hitta något.
Lillgrådis gör ett försök till att hitta något på Shaggy. Samtidigt vill hon inte lägga en röst utan ber andra om att skriva saker och lägga sina röster för att ha något att gå på. Någon som kanske vill vänta ut och se vilka folk röstar på för att sedan kunna haka på. Skriver flera inlägg men inget direkt vettigt och försöker hitta på en teori.
Hon känns skum, just med sin "bönande" om att andra ska skriva o rösta, men kommer samtidigt inte med så mycket själv, mer än massa svammel..

Vår_Vinter röstar på Lillgrådis

Paddington tycker att jag är skum för att jag glömt att jag inte skrev när jag tänkt skriva. Det tycker jag är skumt eftersom man när man har ett liv inte alltid hinner allt man tänkt och ibland tro att man gjort saker man inte gjort.
Mammas är okaraktäristikst tyst. Det gäller dock oavsett vilken roll hon har
Hedinns röst ser ut som en typisk förstaröst där man famlar efter vadsomhelst

*kl* Nu är jag tillbaka. En mörk kväll, en varulvslek, en kopp te och ett anteckningsblock. Myyyys. :D

Det var ju dock ingen större action på röstandet ännu. Drar mig tillbaka och noterar och återkommer med någon form av patetiskt försök till "teori". Och röst.

Varför dra sig tillbaka någon måste ju skriva för att det ska bli något. Väntar på att hämga på andras teorier?
Shaggy röstar på Lillgrådis

Paddi har kommit med ett ordentligt försök till teoriinlägg. Annars så har hon inte skrivit något som sticker ut. Även i teoriinlägget med rösten känns hon som en blek kopia av sig själv. Vad som gör att jag känner så kan jag inte sätta fingret på riktigt än.

Mammas är ovanligt tyst. Så även glömmerallt. Shaggy har varit tyst och i bakgrunden. Det kan ju dock bero på flera orsaker och inte nödvändigtvis att hon är ond.

Baserat på ovan att jag tycker att hon är en blek kopia av sig själv: bumpo röstar på Paddington

KL

Lillelorden röstar på Shaggy

Jag ser definitivt poängen i Paddans teori och Shaggys "försvar" kändes minst sagt ulvigt.

Suck. Jag avskyr att "hämndrösta" (aha! misstänkta ulv-cittattecken nu igen :D ) Men det ser inte ut som att alla som inte röstat är inloggade ens, så jag vet inte vad mer jag ska kunna vänta ut. Och ännu mer än att hämndrösta avskyr jag att inte rösta alls.

Därför får jag ta den i mitt tycke svagaste teorin i ett startfält - med än så länge flera sådana teorier - och hoppa på den såsom det mest suspekta jag har att gå på hittills.

Lillgrådis röstar på "Gravinda". Eller för att vara lite tydligare:

Lillgrådis röstar på Gravinda.

Rent spontant är det karamelldrottningen som sticker ut mest för mig. Teorin mot Lården går ut på att Lården spelulerar i början när det behövs teorias för att få igång leken? Hur ska leken annars komma igång?

Därför: mammas röstar på karamelldrottningen

OK, nu hann det bli ett litet drev där Shaggy var alltför snabb att hoppa på.... det var ännu mer suspekt, varför jag ändrar min röst.

Lillgrådis önskar ändra nyss avgiven röst, och röstar i stället på Shaggy.

Drev på 1 minut? Lägg ner va
Hur lång tid tror du det tar att skriva det inlägget? Du blev helt klart rätt rejält ulvig i mina ögon

Om jag låter sur så har jag haft en helvetesdag på jobbet och är trött och grinig dock inte på någon här ;)

Senast ändrad:

Jag kommer inte upp på internet där jag befinner mig, skriver från mobilen nu men det tog extremt lång tid att ens få upp sista sidan så det är helt omöjligt att hinna läsa igenom och rösta. Återkommer senare om jag har internet och är vid liv.

Jag tycker också att det är oerhört svårt så här första dagen.

Det är så svårt att skilja OT och trams från riktiga och viktiga fakta. Det har ju liksom inte hunnit komma mycket till fakta förutom Hedinns röst på mammas. Och den är svårt att säga nånting om. Den kan vara vad som helst

Det som sticker ute litegrann är att Lillgrådis är väldigt snabb att tycka att Lillelorden luktar zombie bara för ett snabbt medhåll från Lillelorden, dock så kommer hon tillbaka senare i tråden och saknar något att teoria om så det snacket om att lukta zombie får nog hänvisas till OT
Även Lillelorden är snabb att kasta vidare stafettpinnen och peka lite åt Hedinns håll.

Sen så dyker Paddington upp med en som jag ser det väldigt svag teori mot Shaggy - dock verkar bumpo tycka den är ett ordentligt försök. Och Gravindas röst på Lillgrådis är inte heller den starkaste. Men så är det ju i början av leken. Mammas frånvaro verkar som om det är ovanligt enligt Lillelorden. Så dyker då Mammas upp strax innan DL och påstår sig ha glömt av leken, det tror jag inte på, jag tror att hon har haft koll.

Jag tycker att det som kanske mest sticker ut hittills är att Paddi röstar så svagt på Shaggy och dessutom får uppbackning av bumpo som ändå röstar på Paddi. Jag tycker det känns som en alibiröst från bumpo.

cirkus röstar på bumpo

Nja, jag var på gymmet, kom hem vid halv tio, och kom sedan inte på leken och dl förrän typ tio minuter senare, varför jag kom in typ tjugo-kvart i istället för halv när jag kom hem. :) så frånvaron under kvällen berodde på träningen, inte att jag glömt leken. Hade jag varit hemma hela kvällen hade jag inte glömt den.

jag fortsätter min tanke här eftersom jag i panik var tvungen att posta.

jag tänker alibiröst för att det inte är ngn risk att Paddi åker iom att både Shaggy och Lillgrådis fick så många röster.

Jag förstår.

Jag har kommit till ett märkligt stadie där jag liksom inte kan släppa lekarna alls. Idag var jag iskall och borde verkligen hoppat ner i badkaret för att tina upp mig, men jag kunde inte släppa leken. Men nu så.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 707
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Har blivit fasonerad av zoombier, läst på en del och sett på serier som walking dead. Vad tror ni? Kan det bli en zoombie invasion...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
9 704
Senast: Exile
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
22 686
Senast: qitis
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
39 520
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar