Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag leker på grund av barn enbart från mobilen så kan inte dubbelkolla utan förlitar mig på givna tider, och då resultatet varit det samma oavsett så tycker jag det kan bortse från ikväll, då ingen protest kom förrens efter uppdateringen.fios röst kom 21.31 enligt min bukeklocka.
Ska vi ha handuppräckning på roller?Deltagare:
Niyama
hemlig
Artline
Fio
Heffaklumpen
LenaH
Breaktown
Qitis
Ceta
Bagare
Byfåne
Siarlärling
Ängel
Tvilling
2 bybor?
2 ulvar?
Det här borde ju vara möjligt att reda ut?
Ja det borde ju vara möjligt tänker jagDeltagare:
Niyama
hemlig
Artline
Fio
Heffaklumpen
LenaH
Breaktown
Qitis
Ceta
Bagare
Byfåne
Siarlärling
Ängel
Tvilling
2 bybor?
2 ulvar?
Det här borde ju vara möjligt att reda ut?
Jag leker på grund av barn enbart från mobilen så kan inte dubbelkolla utan förlitar mig på givna tider, och då resultatet varit det samma oavsett så tycker jag det kan bortse från ikväll, då ingen protest kom förrens efter uppdateringen.
Jag kollade på fel inlägg rösten var i tidJag leker på grund av barn enbart från mobilen så kan inte dubbelkolla utan förlitar mig på givna tider, och då resultatet varit det samma oavsett så tycker jag det kan bortse från ikväll, då ingen protest kom förrens efter uppdateringen.
På ulvarna iaf!Ska vi ha handuppräckning på roller?
min dator också när jag kollar rätt inlägg21.28 står det när jag sveper över på datorn iallafall.
På ulvarna iaf!
Meh
Hon lägger fjärderösten på mikatela idag. Men å andra sidan låg hon pyrt till själv så var väl nästan tvungen till det oavsett ?Alltså, jag tänker högt och spånar nu.
Ceta la fjärde rösten på Mirtai. Och första på Aliisa. Är hon ulv som ger sig alibi? Eller har vi, jag och några till, misstagit oss på henne?
Funderar över LenaH som inte lägger rösten vare sig på ceta eller Mikatela idag utan på fio.
lena H röstade på cirkus i DL 1. En andra röst. Som tvingade cirkus att rädda sig själv. Hon missade att cirkus inte ville bli utröstad tyckte det kunde lika gärna vara en ulv om jag kommer ihåg rätt
i dl 2 röster hon på fio
I dl 3 på Aliisa ganska sent i strömmen. Och nu i dl 4 på fio igen.
undrar verkligen vart jag har LenaH!