Ingen aning. MikaTela nämner Heffa, LenaH, Q och Ceta i sitt självmordsinlägg. Tagit med en eller två kollegor?

Vad tror du om Breaktown? Två sena röster som inte gjorde nån skillnad, och sen det som diskuterats nu precis. Fio är ju möjlig ulv också.
Ja du, jag har fortfarande för många ulvar i min lya :p. Måste nog kolla hennes inlägg igen.

Förlåt ceta. Men jag kan inte släppa dig. Jag har en ohälsosam besatthet om dig.

Artline röstar på Ceta

jag tror att Ferraris andra röst i första lynchen var ett sätt att försöka skydda Ceta. Jag tror också att ceta alibierösta på Aliisa.

Fast det ger ju inget alibi när hon skriver ett inlägg där hon i princip ber om att bli lynchad?

Fast SÅ övertydligt tycker jag inte att det är, om man lägger till hur lite hon verkar ha hängt med i spelet. Jag tror också att hon försöker bli av med sig själv, men jag ser ändå någon sorts ambition om arv till eftervärlden.

DL4
17.49 hemlig röstar på Ceta
20.11 MikaTela röstar på qitis
20.17 Niyama röstar på MikaTela
20.30 qitis röstar på MikaTela
20.31 heffaklumpen röstar på MikaTela
20:36 Ceta röstar på MinaTela
20:51(?) LenaH röstar på fio
21:59 Artline röstar på Ceta

Ceta 2
Qitis 1
MikaTela 4
Fio 1

Stämmer detta?

DL1- 21.30

16:24 Blacksmithfarm röstar på fio
17:47 Breaktown röstar på Ceta
17:57 Artline röstar på heffaklumpen

18.07 Niyama röstar på Artline
18.47 hemlig röstar på Blacksmithfarm
19:12 cirkus röstar på Breaktown
19.28 Niyama röstar på cirkus
19.30 qitis röstar på cirkus
20.02 Heffaklumpen röstar på Artline
20:36 Ceta röstar på Breaktown
20.40 Mirtai röstar på qitis

20.50 (?) qitis röstar på Niyama
20.52 fio röstar på ferrari
21.02 LenaH röstar på cirkus
21:08 glömmerallt röstar på Ceta
21:25 Aliisa röstar på Ferrari
21.25 qitis röstar på LenaH
21.30 cirkus röstar på Ferrari

Ferrari bybo
Cirkus lösmynt spion

Röstlista DL 2
12.13 qitis röstar på Mirtai
17:04 Blacksmihtfarm röstar på Mirtai
18:15 Glömmerallt röstar på Mirtai
18:25 Ceta röstar på Mirtai
19.27 fio röstar på mirtai
20.10 MikaTela röstar på Ceta
20.38 Niyama röstar på Mirtai
20.41 LenaH röstar på fio
20.48 Artline röstar på Ceta
20.52 Mirtai röstar på qitis
20.54 hemlig röstar på qitis
20.56 Heffaklumpen röstar på Mirtai
21:07 Aliisa röstar på Mirtai
21:20 Breaktown röstar på Mirtai

Mirtai ulv trollpacka
Glömmerallt bybo

DL3 - 21.30
17.14 Ceta röstar på Aliisa
18:11 Blacksmithfarm röstar på LenaH
18.56 Niyama röstar på hemlig
20:15 Artline röstar på Aliisa
20.26 hemlig röstar på Aliisa
20.27 Heffaklumpen röstar på Aliisa
20.27 LenaH röstar på Aliisa
20.39 fio röstar på LenaH
21:01 Aliisa röstar på Hemlig
21.13 qitis röstar på fio
21:26 Breaktown röstar på Niyama
21.30 MikaTela röstar på Ceta

Aliisa ulv
Bara för att få fram denna lite.

Breaktown röstar på MikaTela för att jag likt flera andra i tråden inte får ihop hennes röst på Qitis. Även om hon hängt med dåligt så måste hon ha vetat att en röst på Q skulle väcka uppmärksamhet, och är man då god är det snyggare att säga till LL eller bara "missa" att rösta...

Förlåt ceta. Men jag kan inte släppa dig. Jag har en ohälsosam besatthet om dig.

Artline röstar på Ceta

jag tror att Ferraris andra röst i första lynchen var ett sätt att försöka skydda Ceta. Jag tror också att ceta alibierösta på Aliisa.
Känner du dig säkrare på att ceta är ulv än att MikaTela är det ?

En tanke slog mig och det är ju att goda lyan har ju ett paket med förtrollning att dela ut!

Goda lyan – Här hamnar goda som åkt ut (tvillingar hamnar här först när båda åkt ut), har ett antal paket att dela ut under leken. Paketen är en röst, ett beskydd, en förtrollning (personen kan välja vem en annan deltagare ska rösta på), och full spioninfo. Samma person kan inte få paket två dagar i rad. När alla paket skickats ut är de slut. DagDL för utdelning och nattDL för användning av paketen.
Om nu det paketet kommit till en ond så skulle det faktiskt förklara MikaTelas konstiga röst inser jag
Bara en tanke och inget jag vet. Tyckte bara det var så konstigt att hon röstade på mig.

En tanke slog mig och det är ju att goda lyan har ju ett paket med förtrollning att dela ut!

Om nu det paketet kommit till en ond så skulle det faktiskt förklara MikaTelas konstiga röst inser jag
Bara en tanke och inget jag vet. Tyckte bara det var så konstigt att hon röstade på mig.
Åh nej! Jag trodde det var en förhäxning. Men med godförklarade deltagare så borde ju inte ett paket kunnat hamna hos en ond?

Intressant och det gör leken mer komplicerad.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar