Det vet jag inte. Hon kan luras bra så vägar inte sortera henne som god änTror du Art är god?
svaret kan ju vara intressant iaf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det vet jag inte. Hon kan luras bra så vägar inte sortera henne som god änTror du Art är god?
Nej jag tycker ju inte det.Åh nej! Jag trodde det var en förhäxning. Men med godförklarade deltagare så borde ju inte ett paket kunnat hamna hos en ond?
Hinner inte tänka. Två paket bör vara utdelade och jag trodde de gått till dig och hemlig men nu har jag inte ens koll på när ni blev godförklarade, om det är rimligt.Nej jag tycker ju inte det.
men ingen invänder mot att det är möjligt så blir nervös över att så kan vara fallet helt enkelt. Det kan också vara så att bsf fick paketet iofs och inte kunde utnyttja det ?
Tja jag tycker det är rimligt om hemlig efter gårdagen fått paket faktiskt. Men svårt att veta hur de tänker i goda lyan. Bsf var också en kandidat att ha fått det igår tänker jagHinner inte tänka. Två paket bör vara utdelade och jag trodde de gått till dig och hemlig men nu har jag inte ens koll på när ni blev godförklarade, om det är rimligt.
Det känns för lätt om hon är ondJag vet inte. MikaTela inlägg känns väldigt märkligt. Vilken roll hon än har.
Ja, hoppas på det. De borde ju hellre avstå från att skicka paket än att riskera att skicka till en ond. Men MikaTelas röstinlägg var ju så konstigt.Tja jag tycker det är rimligt om hemlig efter gårdagen fått paket faktiskt. Men svårt att veta hur de tänker i goda lyan. Bsf var också en kandidat att ha fått det igår tänker jag
Ja, hoppas på det. De borde ju hellre avstå från att skicka paket än att riskera att skicka till en ond. Men MikaTelas röstinlägg var ju så konstigt.
Phu vad skönt !Ni har lynchat ulven @MikaTela
NattDL 8.30
Raderat. Handlade om min tid i röstlistan