Åh nej! Jag trodde det var en förhäxning. Men med godförklarade deltagare så borde ju inte ett paket kunnat hamna hos en ond?
Nej jag tycker ju inte det.
men ingen invänder mot att det är möjligt så blir nervös över att så kan vara fallet helt enkelt. Det kan också vara så att bsf fick paketet iofs och inte kunde utnyttja det ?

Nej jag tycker ju inte det.
men ingen invänder mot att det är möjligt så blir nervös över att så kan vara fallet helt enkelt. Det kan också vara så att bsf fick paketet iofs och inte kunde utnyttja det ?
Hinner inte tänka. Två paket bör vara utdelade och jag trodde de gått till dig och hemlig men nu har jag inte ens koll på när ni blev godförklarade, om det är rimligt.

Äsch jag tror ändå det ger mer att rösta på Ceta än MikaTela i detta fall. Det KAN ju vara någon slags förtrollning.

fio röstar på Ceta för jag tror hon la en alibiröst på Alissa i förra lynchen

Hinner inte tänka. Två paket bör vara utdelade och jag trodde de gått till dig och hemlig men nu har jag inte ens koll på när ni blev godförklarade, om det är rimligt.
Tja jag tycker det är rimligt om hemlig efter gårdagen fått paket faktiskt. Men svårt att veta hur de tänker i goda lyan. Bsf var också en kandidat att ha fått det igår tänker jag

Tja jag tycker det är rimligt om hemlig efter gårdagen fått paket faktiskt. Men svårt att veta hur de tänker i goda lyan. Bsf var också en kandidat att ha fått det igår tänker jag
Ja, hoppas på det. De borde ju hellre avstå från att skicka paket än att riskera att skicka till en ond. Men MikaTelas röstinlägg var ju så konstigt.

DL4
17.49 hemlig röstar på Ceta
20.11 MikaTela röstar på qitis
20.17 Niyama röstar på MikaTela
20.30 qitis röstar på MikaTela
20.31 heffaklumpen röstar på MikaTela
20:36 Ceta röstar på MinaTela
20:51(?) LenaH röstar på fio
21:59 Artline röstar på Ceta
21.03 Breaktown röstar på MikaTela
21.28 fio röstar på Ceta

Ceta 3
Qitis 1
MikaTela 5
Fio 1

DL4
17.49 hemlig röstar på Ceta
20.11 MikaTela röstar på qitis
20.17 Niyama röstar på MikaTela
20.30 qitis röstar på MikaTela
20.31 heffaklumpen röstar på MikaTela
20:36 Ceta röstar på MinaTela
20:51(?) LenaH röstar på fio
20.59 Artline röstar på Ceta
21 breaktown röstar på MikaTela
21.29 fio röstar på ceta

Ceta 3
Qitis 1
MikaTela 5
Fio 1

Ja, hoppas på det. De borde ju hellre avstå från att skicka paket än att riskera att skicka till en ond. Men MikaTelas röstinlägg var ju så konstigt.

Det jag tänker talar emot förtrollningen är att hon är ett så konstigt val att förtrolla, just eftersom hon varit så lite i tråden. Riskerade ju att inte bli särskilt givande alls. Men håller med om att det skulle stämma med den märkliga rösten.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 370
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar