DL1
19:40 Blacksmithfarm röstar på cirkus
19:46 Pegasus63 röstar på qitis
19:52 Elo röstar på Lobelia
20:12 hemlig röstar på Pegasus63
20:14 Artline röstar på karamelldrottningen
20:20 Lobelia röstar på Pegasus63
20:24 Ceta röstar på Pegasus63
20:39 qitis röstar på Blacksmithfarm
20:39 cirkus röstar på Lobelia
21:02 LenaH röstar på Elo
21:14 glömmerallt röstar på Hedinn
21:15 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
21:29 Hedinn röstar på karamelldrottningen

Lynchas: Pegasus63, bybo
Käk misslyckas

DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis
21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis
21.25 Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
21.26 Hedinn röstar på Lobelia
för sen LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

Qitis - bybo
Käk Bsf

Oj va jobbigt det var att formatera på mobil...

Ceta: har röstat på två goda. En i drevet mot pega och på den bybo (bsf) som sedan käkades. Kan mkt väl vara ond och väljer därför att rösta på goda, oavsett om de riskerar att åka ut eller inte. Också väldigt ulvigt att anklaga mig för att inte ha gjort något som jag gjort....

Glömmerallt: verkar (röstningsmässigt) lika lost som jag. Kan vara ond, kan vara god. Hon var ganska anonym (tyckte jag) I förra spelet också och då var hon ju god...

Hemlig: röstar på pega I första dl, men är å andra sidan först med att göra så. Kan vara en ledtråd? Eller en 'följ mig'. Kan också vara en random röst. I dl2 lägger hon en röst på cirkus med, en för mig, svag motivering.

Artline: lägger fjärderösten på Q när det står 3-2 mellan Q och L. Kan mycket väl vara ett sätt att säkra att Q blir utröstad i stället för L när folk blir osäkra och börjar ändra sina röster. Kan mkt väl vara ond i hop med L och minst en till som röstat på Q. Tex artline eller LenaH.

Hedinn: lägger 4e rösten på L när det står 4-3 mellan Q och L. Om L är ond (vilket jag tror) så bör inte H vara det, så hennes röst riskerade att få ut L.

Cirkus: följde min röstning i dl1och efter en del velande även min röst i dl2. Försöker hon säga mig nåt? Eller har hon bara samma tanke som jag? Eller ond och vet saker jag inte vet? Upplever henne som mer förvirrad än i förra spelet när hon var ond.

LenaH: enligt lyan en mkt duktig spelare som brukar vara snabb på att lista ut vilka som är i onda lyan och vilka som är goda. Blev tidigt käk förra spelet pga detta. I dagsläget osäker på om hon är god I detta spel eller ond. Lutar mot ond då hon ändrar röst men fortfarande röstar på någon god. Plus att hon röstade på mig...

Lobelia: var med och röstade ut pega i dl1 och röstade även på Q i dl2. Jag skojade ju lite om orsaken till att jag röstade på henne i dl1 men är faktiskt fortfarande övertygad om att hon är ond.

Karamelldrottningen: deltog i drevet på pega i dl1. La den sista helt onödiga rösten. Ulvigt eller bara fel? Rösten på cirkus i dl2 tycker jag är svår att säga något om.

Typ Lobelia, LenaH, artline I lyan och karamelldrottningen som ledarulv?

DL1
19:40 Blacksmithfarm röstar på cirkus
19:46 Pegasus63 röstar på qitis
19:52 Elo röstar på Lobelia
20:12 hemlig röstar på Pegasus63
20:14 Artline röstar på karamelldrottningen
20:20 Lobelia röstar på Pegasus63
20:24 Ceta röstar på Pegasus63
20:39 qitis röstar på Blacksmithfarm
20:39 cirkus röstar på Lobelia
21:02 LenaH röstar på Elo
21:14 glömmerallt röstar på Hedinn
21:15 karamelldrottningen röstar på Pegasus63
21:29 Hedinn röstar på karamelldrottningen

Lynchas: Pegasus63, bybo
Käk misslyckas

DL 2
18:45 glömmerallt röstar på Lobelia
19:10 cirkus röstar på LenaH
20:06 hemlig röstar på cirkus
20:15 Blacksmithfarm röstar på qitis
20.33 Ceta röstar därför på Blacksmithfarm
20.33 qitis röstar på LenaH
20.56 Karamelldrottningen röstar på cirkus
21.12 cirkus ändrar till Artline
21.13 LenaH röstar på qitis
21.14 Elo röstar på Lobelia
21.15 Lobelia röstar på Q
21.17 qitis ändrar till Artline
21.19 Artline röstar på Qitis
21.25 Cirkus krånglar och ändrar till Lobelia
21.26 Hedinn röstar på Lobelia
för sen LenaH ändrar röst till karamelldrottningen

Qitis - bybo
Käk Bsf

Oj va jobbigt det var att formatera på mobil...

Ceta: har röstat på två goda. En i drevet mot pega och på den bybo (bsf) som sedan käkades. Kan mkt väl vara ond och väljer därför att rösta på goda, oavsett om de riskerar att åka ut eller inte. Också väldigt ulvigt att anklaga mig för att inte ha gjort något som jag gjort....

Glömmerallt: verkar (röstningsmässigt) lika lost som jag. Kan vara ond, kan vara god. Hon var ganska anonym (tyckte jag) I förra spelet också och då var hon ju god...

Hemlig: röstar på pega I första dl, men är å andra sidan först med att göra så. Kan vara en ledtråd? Eller en 'följ mig'. Kan också vara en random röst. I dl2 lägger hon en röst på cirkus med, en för mig, svag motivering.

Artline: lägger fjärderösten på Q när det står 3-2 mellan Q och L. Kan mycket väl vara ett sätt att säkra att Q blir utröstad i stället för L när folk blir osäkra och börjar ändra sina röster. Kan mkt väl vara ond i hop med L och minst en till som röstat på Q. Tex artline eller LenaH.

Hedinn: lägger 4e rösten på L när det står 4-3 mellan Q och L. Om L är ond (vilket jag tror) så bör inte H vara det, så hennes röst riskerade att få ut L.

Cirkus: följde min röstning i dl1och efter en del velande även min röst i dl2. Försöker hon säga mig nåt? Eller har hon bara samma tanke som jag? Eller ond och vet saker jag inte vet? Upplever henne som mer förvirrad än i förra spelet när hon var ond.

LenaH: enligt lyan en mkt duktig spelare som brukar vara snabb på att lista ut vilka som är i onda lyan och vilka som är goda. Blev tidigt käk förra spelet pga detta. I dagsläget osäker på om hon är god I detta spel eller ond. Lutar mot ond då hon ändrar röst men fortfarande röstar på någon god. Plus att hon röstade på mig...

Lobelia: var med och röstade ut pega i dl1 och röstade även på Q i dl2. Jag skojade ju lite om orsaken till att jag röstade på henne i dl1 men är faktiskt fortfarande övertygad om att hon är ond.

Karamelldrottningen: deltog i drevet på pega i dl1. La den sista helt onödiga rösten. Ulvigt eller bara fel? Rösten på cirkus i dl2 tycker jag är svår att säga något om.

Typ Lobelia, LenaH, artline I lyan och karamelldrottningen som ledarulv?
Alltså va? Ang din teori mot Lena.

1. Du skriver enligt lyan.
2. Du skriver att Lena ändrade röst till en god. Vet du att karamelldrottningen är god?

Nytt år, nya tag. Inte ett dugg klokare i lek :p.

Vill gärna tro cirkus förklaring på den skumma röstningen. Men jag vet inte, har dock svårt tro att en ulv skulle sticka ut så. Omöjligt är det dock inte.
Artline tycks hålla med cirkus. Dom, åtminstone cirkus, tycks även vilja ha LenaH som god. Exakt varför har jag dock inte förstått. @cirkus @Artline <---
Art tycks också sätta karamell som ensam god.
Lobelia vill de ha som ängel, förstår inte varför.

Om jag utgår från det så vill jag ha glömmerallt som ond, som la första rösten på Lobelia. Även Hedinn borde klassas in där i så fall, som såg till att det blev lottning.

Elo och Ceta är då kvar, men har ingen aning om på vilken sida de befinner sig.

Varför Art är god kan jag dock inte riktigt förstå, r väl för att jag tycker hon kommunicerar väl med cirkus.

Om det här stämmer sitter förhoppningsvis nån god på ytterligare information genom en sia och/eller genom en rad från goda lyan.
Jag vet att jag är god, pågrund av att LL skrivit det. Men jag har inte sett någon annan hålla mig som god.

Lena kan mycket väl vara ond men hon är inte någon jag kommer kolla närmare på just nu.

@Blacksmithfarm Jag fick känslan av att hon var god igår när hon var lika förbryllad som jag över de märkliga teorierna kring först att jag skulle outa vilka som var goda för ulvarna (som ledarulv) och när jag påpekade detta så var jag ulv i lyan som ville tala om för ledarulven vilka som skulle lynchas. Kom igen @qitis hur kom du ens på tanken att jag är så korkad eller tycker du att jag är korkad? Ja det visade sig att ni var goda

@Hedinn Är liksom måna andra helförvirrad va Lena, cirkus och qitis, men om hon är det för att hon är förvirrad ond eller förvirrad god vet jag inte. Hon gräver och vänder på saker en del, och planerar att bli delfin i kväll. Hoppas hon vaknar upp ur delfinkoman, jag vill se mer av henne.

@LenaH Beter sig mycket märkligt vid lynchen igår, om det är en ond som vill spela desperat god och göra alla möjliga konstiga saker eller om det är en desperat god vet jag inte.

@glömmerallt - Hade en skum plan med att tidigt rösta på mig som jag inte riktigt begriper mig på, jag antar att hon kommit fram till något, om inte annat så samma förvirrande slutsats, att många verkade misstänka mig men få av dem röstade på mig. Hon är skum som vanligt, kan du möjligen förklara vad planen gick ut på, du fick mig nästan lynchad med den. Var det bara för att se vem som skulle följa så kunde du ändrat dig.

@cirkus är nästan lika märklig som Lena, men hon har förklarat så jag hänger med, jag börjar luta åt att hon verkligen kan vara god, hon har i och för sig lurat byxorna av mig för men känslan är att hon inte gör det denna gången, mest för att hon var direkt ologisk och verkade vilja rädda Q genom att få till ett drev på en 3:e person och inte lägga rösten på mig. Verkar vara bombsäker på att jag är ängel. Få se om någon protesterar.

@Karamellen Jag vet inte riktigt här, det som talar för att hon är god är hennes märkliga 4:de röst i första DL men det är också det som talar emot henne, efter det har hon varit ganska anonym, jag vill se mer innan jag kan bestämma mig men det lutar en aning åt goda sidan här

@Elo Nybörjare med få inlägg, hon verkar mest förvirrad, jag förstår henne, men om hon är förvirrad on eller god har jag ingen aning om, jag vill se mer där. Ett tillägg efter att ha sett det långa teoriinlägget så ser hon ganska ulvig ut när hon misstänker många jag har noll koll på eller håller åt det goda. En totalförvirrad god eller kanske ledarulven avslöjar sig genom att misstänka alla goda? Eller i en inaktiv lya/inte tar råd av lyan i sina teorier. Och som hemlig så riktigt påpekar så skriver hon "enligt lyan", ett feltänk eller är hon i lyan?

@Ceta Nybörjare som kämpar på, skriver inte så mycket men mest teoriinlägg. Ingen aning om hon är ond eller god.

@hemlig Påpekar påpassligt en eventuell blopper. Är hon månde en god som hittat den eller någon i lyan som vill rädda vad som räddas kan? Jag har ingen aning, verkar teoria och jobba på en del men jag vill se mer

Hoppas jag inte glömt någon nu

@Blacksmithfarm Jag fick känslan av att hon var god igår när hon var lika förbryllad som jag över de märkliga teorierna kring först att jag skulle outa vilka som var goda för ulvarna (som ledarulv) och när jag påpekade detta så var jag ulv i lyan som ville tala om för ledarulven vilka som skulle lynchas. Kom igen @qitis hur kom du ens på tanken att jag är så korkad eller tycker du att jag är korkad? Ja det visade sig att ni var goda

@Hedinn Är liksom måna andra helförvirrad va Lena, cirkus och qitis, men om hon är det för att hon är förvirrad ond eller förvirrad god vet jag inte. Hon gräver och vänder på saker en del, och planerar att bli delfin i kväll. Hoppas hon vaknar upp ur delfinkoman, jag vill se mer av henne.

@LenaH Beter sig mycket märkligt vid lynchen igår, om det är en ond som vill spela desperat god och göra alla möjliga konstiga saker eller om det är en desperat god vet jag inte.

@glömmerallt - Hade en skum plan med att tidigt rösta på mig som jag inte riktigt begriper mig på, jag antar att hon kommit fram till något, om inte annat så samma förvirrande slutsats, att många verkade misstänka mig men få av dem röstade på mig. Hon är skum som vanligt, kan du möjligen förklara vad planen gick ut på, du fick mig nästan lynchad med den. Var det bara för att se vem som skulle följa så kunde du ändrat dig.

@cirkus är nästan lika märklig som Lena, men hon har förklarat så jag hänger med, jag börjar luta åt att hon verkligen kan vara god, hon har i och för sig lurat byxorna av mig för men känslan är att hon inte gör det denna gången, mest för att hon var direkt ologisk och verkade vilja rädda Q genom att få till ett drev på en 3:e person och inte lägga rösten på mig. Verkar vara bombsäker på att jag är ängel. Få se om någon protesterar.

@Karamellen Jag vet inte riktigt här, det som talar för att hon är god är hennes märkliga 4:de röst i första DL men det är också det som talar emot henne, efter det har hon varit ganska anonym, jag vill se mer innan jag kan bestämma mig men det lutar en aning åt goda sidan här

@Elo Nybörjare med få inlägg, hon verkar mest förvirrad, jag förstår henne, men om hon är förvirrad on eller god har jag ingen aning om, jag vill se mer där. Ett tillägg efter att ha sett det långa teoriinlägget så ser hon ganska ulvig ut när hon misstänker många jag har noll koll på eller håller åt det goda. En totalförvirrad god eller kanske ledarulven avslöjar sig genom att misstänka alla goda? Eller i en inaktiv lya/inte tar råd av lyan i sina teorier. Och som hemlig så riktigt påpekar så skriver hon "enligt lyan", ett feltänk eller är hon i lyan?

@Ceta Nybörjare som kämpar på, skriver inte så mycket men mest teoriinlägg. Ingen aning om hon är ond eller god.

@hemlig Påpekar påpassligt en eventuell blopper. Är hon månde en god som hittat den eller någon i lyan som vill rädda vad som räddas kan? Jag har ingen aning, verkar teoria och jobba på en del men jag vill se mer

Artline, vad tänker du om Artline?

Alltså va? Ang din teori mot Lena.

1. Du skriver enligt lyan.
2. Du skriver att Lena ändrade röst till en god. Vet du att karamelldrottningen är god?
1, enligt lyan förra spelet, ja. Då var jag ulv, nu är jag inte det.
2, Lena ändrade till Q innan hon la den försena rösten på karamelldrottningen och vi vet att Q är god.
@Elo - enligt lyan är LenaH en mycket duktig spelare skriver du. Gjorde du bort dig där?
Enligt lyan jag spelade med förra gången. Vilket jag tydligen missat att klargöra. Det var inte meningen.

1, enligt lyan förra spelet, ja. Då var jag ulv, nu är jag inte det.
2, Lena ändrade till Q innan hon la den försena rösten på karamelldrottningen och vi vet att Q är god.

Enligt lyan jag spelade med förra gången. Vilket jag tydligen missat att klargöra. Det var inte meningen.
Är jag blind? Vem röstade Lena på innan Q?

Artline, vad tänker du om Artline?
Missade jag Art? Uppenbarligen.

@Artline Jag håller art en aning åt det godare hållet, vettiga tankar och teorier och släpper snabbt de som inte håller men är sunt skeptisk. Hon är också aktiv i leken och verkar genuint vända på allt och gräva efter ulvar.

LenaH: enligt lyan en mkt duktig spelare som brukar vara snabb på att lista ut vilka som är i onda lyan och vilka som är goda. Blev tidigt käk förra spelet pga detta. I dagsläget osäker på om hon är god I detta spel eller ond. Lutar mot ond då hon ändrar röst men fortfarande röstar på någon god.

Hur vet du det?

Ska försöka få ner lite tankar i alla fall trots att jag är superförvirrad av förra röstningen och sovit dåligt.

Funderar lite på Cirkus. Skriver mycket natten efter röstningen och spekulerar kring vem som kan tänkas vara ängeln. Har förstått från tidigare lekar att detta är lite tabu, men hon kan ju ha rätt i att ulvarna redan vet vem som är ängel, då denne kan ha räddat sig själv i första käket. Lutar åt ond för mig i dagsläget, men långt ifrån säker.

Sen har vi Karamelldrottningens citat nedan:
Gissningsvis är någon av dessa kandidater ängeln:

Lobelia 4
cirkus 2
artline 1
bsf 1

Eller så har lyan bestämt sig för att inte rösta ut ängeln i DL 2 utan avvakta.
Även här är ju frågan, är det ett tecken på att vara ond eller god att diskutera ängelns roll? (Även om jag personligen inte skulle tänka att en ensam röst på någon skulle tyda på att denne är ängeln. Varför skulle en ulv ensam försöka rösta på ängeln? Känns onödigt, men vad vet jag?) @karamelldrottningen du får gärna utveckla varför det skulle vara ett försök för ulvarna att rösta ut ängeln att det är varsin röst på Bsf och Artline :)

LenaHs röständring i slutet av Dl2 kan jag inte heller greppa lite. Stämmer det hon skriver i citatet nedan?

När jag hoppade mellan tidigare idag och när hon så blint följde cirkus senare, till slut blev det helt olikt q att sticka ut SÅ mycket. Dvs precis när jag kastade mig på tangentbordet.
Att hon är god och faktiskt insåg att Qitis var god, eller var det en ulvlig bluff för att se god ut?

Hedinn känns som att hon ställer många frågor och försöker förstå. Har spelat för lite för att veta om detta är typiskt god- eller ond- Hedinn, men lutar nog personligen åt god i dagsläget. Hade en god känsla av henne i förra leken med (där jag bara iakttog) men hade rätt då, så får se hur länge känslan håller i sig nu.

Hemligs inlägg nedan tycker jag är en bra sammanfattning. Mycket jag håller med om här, så hon lutar åt god för mig för tillfället..

Vill gärna tro cirkus förklaring på den skumma röstningen. Men jag vet inte, har dock svårt tro att en ulv skulle sticka ut så. Omöjligt är det dock inte.
Artline tycks hålla med cirkus. Dom, åtminstone cirkus, tycks även vilja ha LenaH som god. Exakt varför har jag dock inte förstått. @cirkus @Artline <---

Om jag utgår från det så vill jag ha glömmerallt som ond, som la första rösten på Lobelia. Även Hedinn borde klassas in där i så fall, som såg till att det blev lottning.

Varför Art är god kan jag dock inte riktigt förstå, r väl för att jag tycker hon kommunicerar väl med cirkus.

Om det här stämmer sitter förhoppningsvis nån god på ytterligare information genom en sia och/eller genom en rad från goda lyan.
Elo har mig som eventuell ulv baserat på ett misstag jag gjorde, men visar på denna sida i spelet förmåga att göra precis likadana misstag ;) Oklart vart hon lutar för mig i dagsläget.

resterande deltagare har smitit lite under radarn idag, får se om jag få en bättre känsla innan det är dags att rösta...

Jag höll @cirkus som god iförra leken pga utstickande röständringar, då var hon den ondaste av onda:cautious: Så just det är det som gör henne mest misstänkt tycker jag. :laugh:

Det finns ju roller som har extra info om folk, men det är för många som verkar veta för mycket, någon eller några måste luras, frågan är vem eller vilka.

Sen är jag inte bekväm med allt det här ängelpratet som en del håller på med , det tycker jag hälper de onda så det vill jag överhuvudtaget inte kommentera tror jag. mer än kring Q som ju åkt ut och där begriper jag inte varför folk trodde hon var ängel, en ängel borde väl försökt rädda sig själv i röstningen, utan valde istället @Artline .

Sen får du gärna utveckla vad som gör att du tror jag är ond, hänger inte med på det.

Tror förövrigt jag ska kolla upp Q s inlägg extra noga hon skrev något om att saker skulle klarna om hon åkte.

Alltså först å främst röstade jag på dig för att jag just då fann dig mest misstänkt(inte pga av "listan" vill jag poängtera jag tog upp mina tankar kring dig som ledarvarg innan du skrev den). Å jag ville gärna ha igång röstningen för tråden kändes allmänt väldigt avaktande och som att folk ville sprida/fiska misstankar utan att riktigt behöva ta ställning. Eftersom du var en av dom som disskuterades mest ville jag poängtera att jag kunde ändra om du tex fick mycket strömröster på svag grund. (tex om folk röstade enbar från "listan osv). Sen ville jag inte att någon skulle tro att du var siad ond(jag misstänkte dig ju redan efter första röstningen och la en tidig röst så jag ville varkligen poängera osäkerhet).

Jag han inte alls med i kaoset på slutet igår, jag behöver tid för att kunna reflektera vad som händer, det var mycket konstiga röster men så fort som jag började tänka en tanke hände något konstigare så då belöt jag att det helt enkelt var bäst att rösta efter min "gamla" tanke som utgick från första dagens röstningar. Tänkte ändra till Q pga konstig röst tyckte jag, men sen kom det massa röster på henne hux flux å då kände jag bara nääe skumt drev. Å sen Q och @cirkus skumt synkade röster på @Artline plus allt annat som hände. Det blev bara för mycket.

Jag vet att jag är god, pågrund av att LL skrivit det. Men jag har inte sett någon annan hålla mig som god.

Lena kan mycket väl vara ond men hon är inte någon jag kommer kolla närmare på just nu.
@cirkus verkar tycka alla hon röstade på igår nu är goda, jag hänger inte med på varför men ni tre verkar vara ganska omisstänkta av henne nu.

Jag höll @cirkus som god iförra leken pga utstickande röständringar, då var hon den ondaste av onda:cautious: Så just det är det som gör henne mest misstänkt tycker jag. :laugh:

Det finns ju roller som har extra info om folk, men det är för många som verkar veta för mycket, någon eller några måste luras, frågan är vem eller vilka.

Sen är jag inte bekväm med allt det här ängelpratet som en del håller på med , det tycker jag hälper de onda så det vill jag överhuvudtaget inte kommentera tror jag. mer än kring Q som ju åkt ut och där begriper jag inte varför folk trodde hon var ängel, en ängel borde väl försökt rädda sig själv i röstningen, utan valde istället @Artline .

Sen får du gärna utveckla vad som gör att du tror jag är ond, hänger inte med på det.

Tror förövrigt jag ska kolla upp Q s inlägg extra noga hon skrev något om att saker skulle klarna om hon åkte.
På vilket sätt menar du att ängelpratet hjälper de onda? De bör ju rimligtvis känna till ängeln sen natt 1, under förutsättning att ängeln räddade sig själv?

Annars håller jag med om att det är lite för många som verkar veta lite för mycket, jag har försökt pussla ihop med med möjliga spionrader, men får inte riktigt till det.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 152
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 942
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar