Jag sitter och funderar på vem Ferrari siade, jag tänker att det rimligtvis borde ha varit Mistimed men varför röstade hon då så sent? Kan hon ha siat någon annan och i så fall vem?

Nu ska jag kasta sten i glashus så att det bara ryker om det 😂

Mirtai röstar på Ileo

för att jag inte tycker att jag får något grepp om henne alls. Det finns fler som jag tycker verkar placera sig utanför lyan och så ett gäng jag har noll koll på. Ileo är en av dem och det skulle kunna vara en ulv som vill smyga med

Äsch, jag är lite kluvan till @iiantazie - antingen är hon helgodast av alla eller så spelar som sagt ulvarna ett jättehögt spel men jag väljer att tro att hon är god just nu och då tycker jag att teorin om @Mirtai är vettig.
Jag tror att ulvarna siktade på iiantazie igår vid lynch och att Mirtai följde manus iom tidsbrist men att det sen slog fel.

LenaH röstar på Mirtai
Jag tyckte teorin om Mirtai var ganska svag och börjar fundera lite på dig nu när du hänger på den rösten, samtidigt tycker jag att du har analyserat bra men det gjorde cirkus i förra leken också...

En annan bad feeling jag har är @Magnum. Hon ligger extremt lågt vilket känns som en ulv som vill flyta under radarn. Hennes röst på Misti i DL1 upplever jag som en alibi-röst, och kanske var uddarösten på @Artline igår också det.

Jag har fått någon uppfattning om dem flesta, men inte Ileo och några fler (tror jag). Det hon har skrivit har känts skumt, men hinner inte ta fram citat nu, eller teoria mer.
Aliisa röstar på Ileo

Jag tror att mirtai försökte få ut iiantazie ihop med bla mistimed och aliisa som sen inte hann rösta.
Iiantazie har känts god rakt igenom av nån anledning och varit mycket på spåren. Jag tror lyan helt enkelt vill ha ut henne.

Magnum röstar på mirtai

Jag skrev precis att jag inte tyckte Mirtai var så skum men hon har glidit med och jag känner att jag behöver rädda mig själv så Ileo röstar på Mirtai

Jag tror hon siade en god. Läs hennes inlägg.

Tittade lite på Lenas röst, vilket jag i mitt tycke anser vara en väl motiverad röst i DL1. När jag i efterhand läste tidigare röster så var det också något jag reagerade på.

Lena vill påtala att Ferrari siade en god och jag vet inte, jag hittar inget direkt mer än detta och kanske då att Lena vill förmedla att hon själv är siad god.

fio rröstar på LenaH

DL 3
(19:34 flyingchange röstar på fio)
20:17 iiantazie röstar på Mirtai
(20.46 LenaH röstar på Mirtai)
20.51 Mirtai röstar på Ileo
20.56 Artline röstar på magnum
20.58 Aliisa röstar på Ileo
20.58 Magnum röstar på mirtai
20.59 Ileo röstar på Mirtai
20.59 flyingchange ändrar röst till Magnum
20.59 fio rröstar på LenaH
21.00 LenaH ändrar röst till Magnum

korrekt?

Jag tror att mirtai försökte få ut iiantazie ihop med bla mistimed och aliisa som sen inte hann rösta.
Iiantazie har känts god rakt igenom av nån anledning och varit mycket på spåren. Jag tror lyan helt enkelt vill ha ut henne.

Magnum röstar på mirtai

intressant att magnum godförklarar iiantazie på det här sättet

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 469
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18