Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror hon siade en god. Läs hennes inlägg.Jag sitter och funderar på vem Ferrari siade, jag tänker att det rimligtvis borde ha varit Mistimed men varför röstade hon då så sent? Kan hon ha siat någon annan och i så fall vem?
Jag tyckte teorin om Mirtai var ganska svag och börjar fundera lite på dig nu när du hänger på den rösten, samtidigt tycker jag att du har analyserat bra men det gjorde cirkus i förra leken också...Äsch, jag är lite kluvan till @iiantazie - antingen är hon helgodast av alla eller så spelar som sagt ulvarna ett jättehögt spel men jag väljer att tro att hon är god just nu och då tycker jag att teorin om @Mirtai är vettig.
Jag tror att ulvarna siktade på iiantazie igår vid lynch och att Mirtai följde manus iom tidsbrist men att det sen slog fel.
LenaH röstar på Mirtai
Haha, jo men med tanke på omständigheterna och att det var ganska många kvar att rösta så tror jag att du hoppades att fler skulle följa.
Jag är sjukt färgad av att du ALLTID är ond!!jag kan bara säga att du har fel
Jag är sjukt färgad av att du ALLTID är ond!!
Men ge mig nåt bättre skäl till att ändra?
Jag tror hon siade en god. Läs hennes inlägg.
Tittade lite på Lenas röst, vilket jag i mitt tycke anser vara en väl motiverad röst i DL1. När jag i efterhand läste tidigare röster så var det också något jag reagerade på.
F skrev väl det där innan dl?Lena vill påtala att Ferrari siade en god och jag vet inte, jag hittar inget direkt mer än detta och kanske då att Lena vill förmedla att hon själv är siad god.
Så fio rröstar på LenaH
För min del hellre 11 eftersom jag är en nyfiken typ men borde sova 23.Ulven Magnum lynchas...
Nattdl 11.00 alternativt 23.00 ikväll?
Jag tror att mirtai försökte få ut iiantazie ihop med bla mistimed och aliisa som sen inte hann rösta.
Iiantazie har känts god rakt igenom av nån anledning och varit mycket på spåren. Jag tror lyan helt enkelt vill ha ut henne.
Magnum röstar på mirtai