När fattade ni att jag var ängeln?
Shit vad ni förvirrade mig med trollningen där iiantazie skulle rösta på Misti!
Det var det som var tanken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ulvarna gick åt lite väl fort . Om ulvarna vinner kan det gå lite snabbare eftersom de inte måste ha ut alla goda utan bara vara fler, ofta kan ulvarna vinna dag 3 om alla överlevt dit. Förr tycker jag oftast onda vann men nu är det mer varierat, ett tag var det populärt med väldigt många starka goda specialroller och då blev det svårt för onda.Var det här en ganska normal lek skulle ni säga? Brukar det gå fortare eller långsammare? Är det lika vanligt att onda eller goda vinner?
Ulvarna gick åt lite väl fort . Om ulvarna vinner kan det gå lite snabbare eftersom de inte måste ha ut alla goda utan bara vara fler, ofta kan ulvarna vinna dag 3 om alla överlevt dit. Förr tycker jag oftast onda vann men nu är det mer varierat, ett tag var det populärt med väldigt många starka goda specialroller och då blev det svårt för onda.
Sjukt rolig lek, hörrni! Och alltså, @fio Hedersmedalj till dig! Du fick i alla fall mig att tvivla rejält! Så jäkla snyggt att köra stenhårt in i kaklet!
Tack allihopa för en riktigt kul lek! Hade mycket lättare att komma in i den här, och kände mig inte helt förvirrad
Hade ganska kul när jag blev trollad att rösta på Misti, och sedan tyckte folk att min röst verkade väl genomtänkt, behövde liksom sitta och leta efter saker att hänga upp mig på.
Fick en rad från goda lyan om "Ängeln skyddar LenaH", och efter det orkade jag inte ens fundera på Lena utan spikade henne som ängel. Jag lever farligt