Jag var rädd att ni skulle bli arga på migHaha, åh vilken underbar avslutning! Jag gick på det och höll seriöst på att avlida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag var rädd att ni skulle bli arga på migHaha, åh vilken underbar avslutning! Jag gick på det och höll seriöst på att avlida.
Jäklar vad trög du var att få över på min sida @Artline !!
När fattade ni att jag var ängeln?Ja vad fan, jag som hade tänkt att få ut dig i lynch, käka art och sen hade det blivit oavgjort!
Jag lynchade dig inte iallafall tack för att du räddade mig trots det!Jäklar vad trög du var att få över på min sida @Artline !!
Du skulle ha låtsas vara ängeln så kanske.Ja vad fan, jag som hade tänkt att få ut dig i lynch, käka art och sen hade det blivit oavgjort!
Jag var rätt säker på dig innan men är glad att jag och ulvarna valde samma både den natten och när de skulle käka iiantazie för då hade jag iaf två säkra.Jag lynchade dig inte iallafall tack för att du räddade mig trots det!
Jag var helt bombsäker på att fio var sista ulven och gick totalt på detta. Hann till och med tänka "men va fasen, har @Magnum lurat mig? "Ni lynchade bybon fio
Nattdl 20.00
Sen läser jag detta och läser "ja allt är fios fel" och blev ännu mer förvirrad och bara "men wtf?!"Nej
allt är fios fel!
Det var imponerade.Jag var rätt säker på dig innan men är glad att jag och ulvarna valde samma både den natten och när de skulle käka iiantazie för då hade jag iaf två säkra.
Det var imponerade.
Jag trodde det var iiantazie som blev käk första misslyckade käket. Jag antog att ulvarna visste att hon var röstfifflaren samtidigt som de gärna fick tro att jag var det.
Om fio hade varit god så hade jag hoppats att jag blev skyddad och ängeln käk.
Hade jag blivit käk så hade jag nog bett hedinn rösta på Lena som jag antog var ängeln eftersom jag tyckte att flygandebytet hade förtjänat att vinna som ensam ulv.
Det var imponerade.
Jag trodde det var iiantazie som blev käk första misslyckade käket. Jag antog att ulvarna visste att hon var röstfifflaren samtidigt som de gärna fick tro att jag var det.
Att ha info är förvirrande också. Jag visste att röstfifflaren hade röstat på misti i dl 2 eftersom spöket röstade på Aliisa.Haha, jag var mycket nöjd över att få rollen bybo eftersom jag då kunde gå bananas med teorierna utan att riskera att avslöja för mycket. Samtidigt som det är psykande att inte ha någon som helst säker information.
I lynch 2 röstade vi olika. I lynch 3 missade hon. Annars samma.Jag orkar inte riktigt kolla det nu men röstade spöket samma som du hela leken @Artline ? Eller röstade ni olika i någon lynch?
I de tre senaste lekarna så har ulvarna vunnit 2 av 3.Var det här en ganska normal lek skulle ni säga? Brukar det gå fortare eller långsammare? Är det lika vanligt att onda eller goda vinner?