Äh, nu måste jag dra och äta. Råkar alltid glömma bort tiden vid middagen så jag lägger en säkerhetsröst nu ifall jag inte skulle hinna in innan DL.

Mirtai känns skum tycker jag. La första rösten på mig igår då jag röstat med en teori som inte stämde. Tycker det är lite konstigt eftersom jag skrev i inlägget att jag hoppades att jag inte tolkat Mistimed fel, (och tycker överlag att Mistimeds resonemang var svårbegripligt). Känns som en ganska tom röst, så tänker att det kan vara en ulv som ville vända misstankarna från Mistimed.
Tror inte Mirtai är trollad som vissa tänker, då det känns otrolig att ulvarna planerat att få ut mig om Aliisa nu är god.
iiantazie röstar på Mirtai pga hon skulle kunna vara en ulv som försökte vända misstankarna bort från Mistimed DL2 enl. ovanstående teori. Hennes röst på mig känns skum då den bara bestod av att jag röstade med en felaktig teori baserad på ett missförstånd.

@fio 's röst på mig igår kändes väl inte supervälmotiverad, det var ungefär att de som sagt emot mig har käkats kort därpå vilket jag dels inte tycker stämmer

Fast det stämmer ju visst. Sen kan det såklart vara en slump. Men GA ifrågasatte och blev käk, Ferrari röstade på dig och blev käk, jag röstade på dig igår och nu röstar du på mig.

Teorin stämmer ju i sak men sen behöver det ju inte vara så! Men själva teorin är ju inte särskilt mkt sämre än någon annans igår?

Jag tror att jag hänger med på resonemanget om att Aliisa inte borde sitta i lyan men varför sorterar du bort iiantazie?
Helt enkelt för att hon röstat på en ulv i båda dl. Jag skrev ju också för enkelhetens skull, klart hon kan vara ulv men hon står långt ner på listan just nu.

Jag tror tvärtemot några andra att Ferrari inte hade siat Mistimed, även om hon hade uppkopplingsproblem så borde hon varit tidigare med sin röst och väglett lite mer om så var fallet. Jag tror hon siade en god.
Nu spelar det ju iofs ingen roll eftersom en ulv rök igår ändå men värt att ha i åtanke.

Mirtai känns skum tycker jag. La första rösten på mig igår då jag röstat med en teori som inte stämde. Tycker det är lite konstigt eftersom jag skrev i inlägget att jag hoppades att jag inte tolkat Mistimed fel, (och tycker överlag att Mistimeds resonemang var svårbegripligt). Känns som en ganska tom röst, så tänker att det kan vara en ulv som ville vända misstankarna från Mistimed.
Tror inte Mirtai är trollad som vissa tänker, då det känns otrolig att ulvarna planerat att få ut mig om Aliisa nu är god.
Jag kan tänka att du är något på spåren här, @Mirtai s röst på dig var ganska enkel (även om jag vet att Mirtai hade tankarna på annat håll igår <3) och kändes nästan iscensatt.

DL1

19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed
20.39 Hedinn röstar på Mirtai
20.39 LenaH röstar på iiantazie
20.47 Mirtai röstar på Hedinn
20.49 Mistimed röstar på Magnum
20.55 Ileo röstar på Hedinn
20.58 Aliisa röstar på Mistimed
20.58 Ferrari röstar på iiantazie
20.59 glömmerallt röstar på Aliisa
20.59 flyingchange röstar på Hedinn
21.00 Artline röstar på LenaH

Hedinn
lynchas - bybo
glömmerallt käkas - siarlärling 2

DL2
20.07 Ileo röstar på Aliisa
20:22 iiantazie röstar på Mistimed
20.26 flyingchange röstar på Ferrari
20.50 Mirtai röstar på iiantazie
20.50 Fio röstar på Flying Change
20.53 LenaH röstar på Aliisa
20.54 Magnum röstar på artline
21.00 Ferrari röstar på Mistimed
21.00 Mistimed röstar på iiantazie
(21.02 Artline röstar på Lena) för sen

Mistimed
lynchas - ulv
Ferrari käkas - Siarlärling 1

jag håller med @LenaH att iiantazie känns mindre ulvig än andra

Aliisa la en andraröst på ulven mistimed i dl1, inte heller det så ulvigt.

övriga tycker jag är svårplacerade

Jag tror tvärtemot några andra att Ferrari inte hade siat Mistimed, även om hon hade uppkopplingsproblem så borde hon varit tidigare med sin röst och väglett lite mer om så var fallet. Jag tror hon siade en god.
Nu spelar det ju iofs ingen roll eftersom en ulv rök igår ändå men värt att ha i åtanke.
Nu är jag inte lika vass som andra men jag tänkte nog tvärtom jag med? Att om Ferrari siade mistimed, och la sin röst så sent som möjligt för att misti inte skulle kunna rädda sej själv?

Jag förstår om ni tycker min röst igår var dålig, för det var den. Men jag stod med en jättehalt häst och glömde helt bort leken. Ville inte missa att rösta och det där var vad jag förmådde åstadkomma

Jag vill nog också lägga @Artline åt sidan om nu inte ulvarna spelar ett skithögt spel och @iiantazie också sitter i lyan för om Artie satt i lyan så känns det knasigt att lägga en uddaröst på mig när hon enkelt hade kunnat bortförklara en röst till på iiantazie.

Äh, jag vet inte men jag tror inte Artline hade tjatat så om mig om hon satt i lyan faktiskt, hon känns mer som en god med en hang-up. :D

Nu är jag inte lika vass som andra men jag tänkte nog tvärtom jag med? Att om Ferrari siade mistimed, och la sin röst så sent som möjligt för att misti inte skulle kunna rädda sej själv?

fast en siare som siat en ond brukar ofta rösta ganska tidigt för att visa övriga. Röstar hon sent är ju risken stor att någon annan lynchas

Fast det är ju ingen större vits med att sia någon om man inte får med sig några andra?

Mest för att hon röstat ulv i båda DL samtidigt som ulven Misti la en sen andraröst på henne igår.

Fast det stämmer ju visst. Sen kan det såklart vara en slump. Men GA ifrågasatte och blev käk, Ferrari röstade på dig och blev käk, jag röstade på dig igår och nu röstar du på mig.

Teorin stämmer ju i sak men sen behöver det ju inte vara så! Men själva teorin är ju inte särskilt mkt sämre än någon annans igår?

Jo jag menade att det finns fler som ifrågasatt eller rättat mig och som inte blivit käk. Eftersom jag i princip tänker högt i tråden så blir det många sidospår hit och dit.

Jo jag menade att det finns fler som ifrågasatt eller rättat mig och som inte blivit käk. Eftersom jag i princip tänker högt i tråden så blir det många sidospår hit och dit.

Ja alltså ulvarna kan ju bara käka en person i taget 😁

Nej jag förstår vad du säger och som jag sa så kan det ju vara en ren slump!

Äsch, jag är lite kluvan till @iiantazie - antingen är hon helgodast av alla eller så spelar som sagt ulvarna ett jättehögt spel men jag väljer att tro att hon är god just nu och då tycker jag att teorin om @Mirtai är vettig.
Jag tror att ulvarna siktade på iiantazie igår vid lynch och att Mirtai följde manus iom tidsbrist men att det sen slog fel.

LenaH röstar på Mirtai

Äsch, jag är lite kluvan till @iiantazie - antingen är hon helgodast av alla eller så spelar som sagt ulvarna ett jättehögt spel men jag väljer att tro att hon är god just nu och då tycker jag att teorin om @Mirtai är vettig.
Jag tror att ulvarna siktade på iiantazie igår vid lynch och att Mirtai följde manus iom tidsbrist men att det sen slog fel.

LenaH röstar på Mirtai

trodde du kände mig tillräckligt väl för att veta att jag hellre offrat en kollega i det läget än att försöka rädda en 😉

DL3

19:34 flyingchange röstar på fio
20:17 iiantazie röstar på Mirtai
20.46 LenaH röstar på Mirtai

fio 1
Mirtai 2

trodde du kände mig tillräckligt väl för att veta att jag hellre offrat en kollega i det läget än att försöka rädda en 😉
Haha, jo men med tanke på omständigheterna och att det var ganska många kvar att rösta så tror jag att du hoppades att fler skulle följa. :)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar