För min del hellre 23, men båda funkar!Ulven Magnum lynchas...
Nattdl 11.00 alternativt 23.00 ikväll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För min del hellre 23, men båda funkar!Ulven Magnum lynchas...
Ulven Magnum lynchas...
Vet du hur jobbigt det här är för mig???! Jag brukar alltid vilja ha dig som god. Nu kan jag inte släppa att du kan vara ond (det går lite till och från)Jag vill nog också lägga @Artline åt sidan om nu inte ulvarna spelar ett skithögt spel och @iiantazie också sitter i lyan för om Artie satt i lyan så känns det knasigt att lägga en uddaröst på mig när hon enkelt hade kunnat bortförklara en röst till på iiantazie.
Äh, jag vet inte men jag tror inte Artline hade tjatat så om mig om hon satt i lyan faktiskt, hon känns mer som en god med en hang-up.
Jag hann inte se @Ileo s röst på @Mirtai heller, den är också lite intressant.Vet du hur jobbigt det här är för mig???! Jag brukar alltid vilja ha dig som god. Nu kan jag inte släppa att du kan vara ond (det går lite till och från)
Din röständring ser bra ut. Men det är möjligt att du trodde att Mirtai skulle åka ändå med tanke på att det finns två dolda röster (om de användes). Sedan hade jag en snabb tanke om att du, mirtai och magnum var ulvar ihop. Dvs att det inte gjorde något om en annan kollega åkte. Men jag är tveksam.
Varför funderar du på Iiiantanzie?Jag hann inte se @Ileo s röst på @Mirtai heller, den är också lite intressant.
Jag funderade på att ändra till Ileo redan innan Magnum ändrade och nu funderar jag faktiskt lite på @iiantazie också.
F skrev väl det där innan dl?
Ja precis, jag såg inte fc:s byte.Varför funderar du på Iiiantanzie?
Bara så jag förstår dig rätt. Du hann inte se Ileos röst. Du funderade på att ändra till Ileo. Magnum ändrade inte röst. Menade du flygande bytes röst eller va?
Om jag då tar bort @Artline och @Mirtai (om än på svajiga grunder) så borde de två sista finnas bland @fio @Ileo och @flyingchange och av dem så känns fio och Ileo mest troliga om man ser till lyncherna.Så om jag då ska dra några slutsatser så borde då de resterande tre finnas bland @Ileo @fio @flyingchange @Mirtai @Magnum och @Artline . 50/50 då!
Idag riskerar jag att missa röstningen igen och måste lägga en säkerhetsröst redan nu. Men det är svårt, väldigt svårt. Jag har ju ondförklarat i princip alla så jag måste gå på min mest aktuella magkänsla. @fio 's röst på mig igår kändes väl inte supervälmotiverad, det var ungefär att de som sagt emot mig har käkats kort därpå vilket jag dels inte tycker stämmer (jag har teoriat så mycket att de flesta sagt emot eller rättat mig), och skulle ulvarna verkligen äta någon för att de säger emot en specifik spelare även om den är ulv? Samtidigt säger magkänslan att @LenaH är skum men just nu kan jag inte komma på en bra motivering till varför hon känns ulvig (jag skyller på matkoma efter middagen). @Aliisa har en del som talar emot att hon är ulv (andrarösten av Mistimed i DL1) men jag har inte helt friskrivit henne från misstankar med tanke på att hon missade DL igår. @Mirtai har inte varit så aktiv och @Artline, @Ileo och @Magnum har jag ännu inte så mycket känslor inför. @iiantazie är den enda jag håller åt det godare hållet än så länge. Därför får det bli fio:
flyingchange röstar på fio för att hennes uddaröster med ganska svaga motiveringar hittills känns som en ulvig täckmantel, särskilt den på mig igår.
Äh, nu måste jag dra och äta. Råkar alltid glömma bort tiden vid middagen så jag lägger en säkerhetsröst nu ifall jag inte skulle hinna in innan DL.
iiantazie röstar på Mirtai pga hon skulle kunna vara en ulv som försökte vända misstankarna bort från Mistimed DL2 enl. ovanstående teori. Hennes röst på mig känns skum då den bara bestod av att jag röstade med en felaktig teori baserad på ett missförstånd.
Äsch, jag är lite kluvan till @iiantazie - antingen är hon helgodast av alla eller så spelar som sagt ulvarna ett jättehögt spel men jag väljer att tro att hon är god just nu och då tycker jag att teorin om @Mirtai är vettig.
Jag tror att ulvarna siktade på iiantazie igår vid lynch och att Mirtai följde manus iom tidsbrist men att det sen slog fel.
LenaH röstar på Mirtai
Nu ska jag kasta sten i glashus så att det bara ryker om det
Mirtai röstar på Ileo
för att jag inte tycker att jag får något grepp om henne alls. Det finns fler som jag tycker verkar placera sig utanför lyan och så ett gäng jag har noll koll på. Ileo är en av dem och det skulle kunna vara en ulv som vill smyga med
Jag har fått någon uppfattning om dem flesta, men inte Ileo och några fler (tror jag). Det hon har skrivit har känts skumt, men hinner inte ta fram citat nu, eller teoria mer.
Aliisa röstar på Ileo
Jag tror att mirtai försökte få ut iiantazie ihop med bla mistimed och aliisa som sen inte hann rösta.
Iiantazie har känts god rakt igenom av nån anledning och varit mycket på spåren. Jag tror lyan helt enkelt vill ha ut henne.
Magnum röstar på mirtai
Jag skrev precis att jag inte tyckte Mirtai var så skum men hon har glidit med och jag känner att jag behöver rädda mig själv så Ileo röstar på Mirtai
flyingchange ändrar röst till Magnum då jag fick en plötslig känsla av att hon är ulv som flutit med och alibiröstat
Lena vill påtala att Ferrari siade en god och jag vet inte, jag hittar inget direkt mer än detta och kanske då att Lena vill förmedla att hon själv är siad god.
Så fio rröstar på LenaH
LenaH ändrar röst till Magnum för att jag tror det kom en ulvoutning där med tredje på Mirtai.
Men snälla du, det vet du väl att jag aldrig läser rollistan i tid?!Men det finns en möjlighet att Lena var kaxig och trodde att Mirtai skulle ryka med spöket eller röstfifflaren.
Vad lätt det hade varit om jag visste att du var god. Vad tror du om fio? Jag tror hon kan vara god med tanke på hennes avancerade teori igår.Plockar detta av mig själv:
Om jag då tar bort @Artline och @Mirtai (om än på svajiga grunder) så borde de två sista finnas bland @fio @Ileo och @flyingchange och av dem så känns fio och Ileo mest troliga om man ser till lyncherna.
Men du skrev ju en jätte pedagogiskt inlägg igår. Så jag litar faktiskt på att du har kollMen snälla du, det vet du väl att jag aldrig läser rollistan i tid?!
Baserat på typ känsla så tänker jag att @Ileo är min troligaste lyakandidat och därefter @fio och ev @Mirtai då. Varken fio eller Mirtai har ju lämnat några större avtryck hittills men ingen av dem är ju heller inläggsbombare varken som goda eller onda.Vad lätt det hade varit om jag visste att du var god. Vad tror du om fio? Jag tror hon kan vara god med tanke på hennes avancerade teori igår.
Men det är möjligt att hon är förra lekens GA som jag tycker låter vettig och att du är förra lekens Cirkus.
Min lya efter ha skrivit inlägget igår bestod av dig, magnum och ev. Ileo. (anledningarna står i mitt inlägg ifrån igår).
Jag tror det var mer "fjäsk" ifrån en ulv.Bra med en ulv! Men nu blir jag ännu mer undrande över Magnums godförklaring av iiantazie, är det för att skydda iiantazie? Eller, mer troligt, är iiantazie god? Just nu tror jag mer på att @iiantazie är god, för Magnums godförklaring som kanske skulle väcka misstankar om henne. Det kan vara en vågad lya också, men jag tror inte riktigt på det.
Det har inte varit meningen att vara såhär inaktiv och lägga röster i sista minuten, men av olika anledningar blev det så. Pga igår är jag trött idag men det blev bättre efter att ha klappat på en häst, hoppas på att vara pigg imorgon och orka/ kunna vara med mer då (om jag överlever natten då).