Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes! Go ängeln du är bäst!
Jag hann inte se Magnums röst. När jag röstade trodde jag alltså att fio hade en röst och att både jag och Mirtai hade två. Jag ville egentligen rösta på Lena för jag tyckte hennes röstmotivering var extremt svag men jag vågade inte eftersom jag riskerade att bli lynchad då.
När du skrev Lena inlägget så hade du precis fått en röst. Den är det inte säkert du hade hunnit de.Dessutom, hade jag varit i lyan borde jag ha vetat var Magnum tänkte rösta och då hade jag inte brytt mig om att rädda mig själv utan istället röstat på någon mer logisk som jag skrivit att jag tyckte var skum, dvs LenaH.
Jag kan inte släppa känslan av att lyan försökte få ut mirtai igår. Det enda som tyder på att hon är ond är om det finns en koppling med ileo. Men den slutsatsen känns för lätt.
När jag hinner så vill jag kolla igenom Aliisas inlägg. Hon kan ha godförklarats för lätt ang första dags rösten. Sedan blandar jag ihop henne med ileo.
Flygande bytet och tazi är också två jag blandar ihop.
Om mirtai är god så kan planen att få ut henne ha kommit när iiantazie röstade. Att de helt enkelt räknade med att några skulle följa henne.Jag sitter och funderar på vem som kan ha haft den förtrollade rösten isf... knappast @LenaH eftersom hon ändrade röst. Eller ptja en trollad kanske kan rösta på någon "genuint" först för att sedan ändra röst i enlighet med förtrollningen men ulvarna hade knappast trollat henne till att rösta på en ulv. Jag funderade lite på din teori och om @iiantazie röst på @Mirtai kan ha varit trollad men den kändes samtidigt ganska genuint motiverad på nåt vis. @fio 's uddaröst på LenaH är den som känns trollad rent motiveringsmässigt men varför skulle ulvarna, om de planerat att få ut Mirtai, trolla fio till att rösta på Lena isf?
Jag tror inte att iiantazie är ulv. Jag Lena har rätt i att iiantazie har blivit siad och det är möjligt att ulvarna också misstänkte det.Du menar att @iiantazie är första ulven? Jag känner ändå att ulvarna om de har en utröstningsplan verkligen borde vilja använda sin förtrollade röst till det?
Är fio en ond som snokar eller en god som vill förstå?Alltså jag fattar inte? När blev Tazi godförklarad och varför?
Detta är den enda infon jag kan hitta från Ferrari efter att ha kollat lite mer.
Jag tror inte att iiantazie är ulv. Jag Lena har rätt i att iiantazie har blivit siad och det är möjligt att ulvarna också misstänkte det.
Speciellt med magnums röstmotivering. Givetvis vill säkert ulvarna använda sin förtrollningen till att styra men de kan inte påverka hur de goda röstar.
Ulvarna väljer någon att förtrollad innan natt dl. Så de kan inte välja att trolla någon när lynchen väl är igång.
Är fio en ond som snokar eller en god som vill förstå?
Jag tycker fio känns god men vill gärna höra andras tankar om det.
iiantazie är troligen siad god. flyingchange hade nödvändigtvis behövt rösta på magnum om de var kollegor. Fio känns inte som en kollega till magnum. Så jag lämnar dem det tag.
Är fio en ond som snokar eller en god som vill förstå?
Jag tycker fio känns god men vill gärna höra andras tankar om det.
Eftersom magnum skrev om iiantazis godhet igår medan fio verkade mer skeptisk så känns det inte som de är kollegor.Varför känns inte fio som en trolig kollega till Magnum? Jag kan ha missat nåt här.
Jag gillar också att Mirtai och Lena beskrivs som ondskefulla sådär i största allmänhet Är det din erfarenhet från tidigare lekar?