DL 4
20.42 fio röstar på Ileo
20.40 Artline röstar på Ileo
20.56 flyingchange röstar på Ileo
21.14 Mirtai röstar på Ileo
21.16 Ileo röstar på Aliisa
21:21 iiantazie röstar på Ileo

Ileo 5
Aliisa 1

Jag VILL tro att @iiantazie är god men där handlar det också en del om hur vågad lyan är för jag anar att de försökt spela ett högt spel hittills men att det kanske inte gått hem?

Eller så är det en del av en ännu större plan för att iiantazie ska godförklaras. :D

Då återstår @fio som jag tycker har varit mer grävande idag och igår så hon får inte min röst ikväll iaf och @Mirtai som enligt alla regler BORDE vara god? Hm. Jag vet inte, är det ett superhögt spel så kan Mirtai mycket väl vara ulv...

Och slutligen @Ileo som fått en massa röster ikväll och är den som rent logiskt borde sitta i lyan.
Tittar jag på rösterna så borde Ileo vara ulv.

Måste rösta.

LenaH röstar på Mirtai

För att jag misstänker att lyan spelar ett högt spel för att vi andra ska tro att Mirtai är god men istället har hon regisserat hela lynchen och kallar sig själv ett "lätt byte".

Måste rösta.

LenaH röstar på Mirtai

För att jag misstänker att lyan spelar ett högt spel för att vi andra ska tro att Mirtai är god men istället har hon regisserat hela lynchen och kallar sig själv ett "lätt byte".

😂😂 imponerad över att du har sån tilltro till min förmåga

Det här böjar ju bli lite tjatigt, Ileo var ulv!

Nattdl 10.00, ska hoppa på ett tåg några minuter över 10 så uppdaterar när jag kan.

Förlåt för att jag missade, mobilen dog och hann inte starta innan DL. Bra med en ulv, även om jag inte röstade så hade jag rätt i misstankarna mot henne :)

Det var en av de utmärktaste lyorna i historien, jag Mirtai och @qitis om jag inte minns fel.
Ursäkta ranten men jag har ju varit omnämnd som nån sorts onskefull ulv i tidigare lek...jag är synnerligen god och snäll egentligen
du gör lekarna roliga 😍 luriga ulvar behövs. Annars blir ett skittrist. Tror q var röstfifflare i den leken. Jag anade att mirtai kunde vara ulv när ingen av er passade in som röstfifflare. Det var en rolig lek och jag blev inte traumatiserad.

du gör lekarna roliga 😍 luriga ulvar behövs. Annars blir ett skittrist. Tror q var röstfifflare i den leken. Jag anade att mirtai kunde vara ulv när ingen av er passade in som röstfifflare. Det var en rolig lek och jag blev inte traumatiserad.

var det då jag fick ett paket med beskydd och jag skyddade mig själv och så åt mina kollegor mig? 😂 tror paketet kom från @glömmerallt

Alltså puh. Jag vet inte om jag hade klarat av att leka fler gånger om @Ileo hade varit god. Men samtidigt.... det finns minst en ulv kvar där ute. Och vi har hela tiden räknat med fyra ulvar, tänk om de egentligen är fem? Jag vet verkligen inte just nu vem som (förhoppningsvis) är den siste ulven och Gud verkar ha gått och lagt sig. (Så här i påsktider kanske bör tilläggas: min Gud, varför har du övergivit mig?)

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 730
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 121
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 469
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 653
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden