Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste rösta.
LenaH röstar på Mirtai
För att jag misstänker att lyan spelar ett högt spel för att vi andra ska tro att Mirtai är god men istället har hon regisserat hela lynchen och kallar sig själv ett "lätt byte".
Du är mästerlig i lyan!!imponerad över att du har sån tilltro till min förmåga
Vad betyder "spel för galleriet"?Shit, glömde @flyingchange
Där är en som känns som en god som letar onda men det kan också vara ett spel för galleriet.
Mirtai har lurar mig en gång när jag var spion
du gör lekarna roliga luriga ulvar behövs. Annars blir ett skittrist. Tror q var röstfifflare i den leken. Jag anade att mirtai kunde vara ulv när ingen av er passade in som röstfifflare. Det var en rolig lek och jag blev inte traumatiserad.Det var en av de utmärktaste lyorna i historien, jag Mirtai och @qitis om jag inte minns fel.
Ursäkta ranten men jag har ju varit omnämnd som nån sorts onskefull ulv i tidigare lek...jag är synnerligen god och snäll egentligen
du gör lekarna roliga luriga ulvar behövs. Annars blir ett skittrist. Tror q var röstfifflare i den leken. Jag anade att mirtai kunde vara ulv när ingen av er passade in som röstfifflare. Det var en rolig lek och jag blev inte traumatiserad.
stämmer. I den leken var bollen siare som hade siat lilltess ond. Men boll hade svårt att hitta teorier och blev överlycklig när lilltess skrev ett lyameddelande i tråden så bollen höll på att bli lynchad självvar det då jag fick ett paket med beskydd och jag skyddade mig själv och så åt mina kollegor mig? tror paketet kom från @glömmerallt