Jag kan väl inte hjälpa att jag inte var mig själv går ... gick av jobb måndag morgon och sov ingenting igår utan var vaken typ 36 timmar.

Som jag skrev tidigare så blir jag helt nervös av alla godförklaringar! Vem har bestämt att det bara är 4 i lyan? Goda har ju ändå goda lyan plus röstfifflaren och spöket plus att dom får info som en spion. Så vem säger att det inte är 5 ulvar?

Måste sova.

Om jag lever nästa lynch så får det nog bli @fio som får min röst. Jag tror att ulvarna trollade en ulv att rösta på mig men när två goda sopade banan för att lyncha @Mirtai så hängde Ileo och Magnum på det tåget istället.

Eh fast jag röstade på dig 20.59 och det går att läsa igenom mina tidigare inlägg om Mirtai som jag listat. Frågan är varför Du röstade på Mirtai och sen lägligt ändrade din röst till Magnum i sista stund! Det luktar alibiröst lång väg!

Jag kan väl inte hjälpa att jag inte var mig själv går ... gick av jobb måndag morgon och sov ingenting igår utan var vaken typ 36 timmar.

Som jag skrev tidigare så blir jag helt nervös av alla godförklaringar! Vem har bestämt att det bara är 4 i lyan? Goda har ju ändå goda lyan plus röstfifflaren och spöket plus att dom får info som en spion. Så vem säger att det inte är 5 ulvar?
Jag kan inte tänka mig att niyama skulle ha 5 ulvar.

Måste sova.

Om jag lever nästa lynch så får det nog bli @fio som får min röst. Jag tror att ulvarna trollade en ulv att rösta på mig men när två goda sopade banan för att lyncha @Mirtai så hängde Ileo och Magnum på det tåget istället.
Låter mer som något du eller mirtai hade kunnat göra.

Dock så har vi misti i lyan. Hon kan säkert hitta på hyss.

Jag har så svårt att se att Lena och flygandebytet skulle vara i lyan tillsammans och offra en annan ulv så som de gjorde mot magnum. Visst att det ger fint alibi men det känns ändå så otroligt långsökt. Men visst, @LenaH är rätt så djävulsk i lyan hon också...

Jag har så svårt att se att Lena och flygandebytet skulle vara i lyan tillsammans och offra en annan ulv så som de gjorde mot magnum. Visst att det ger fint alibi men det känns ändå så otroligt långsökt. Men visst, @LenaH är rätt så djävulsk i lyan hon också...
Men med extra rösterna så kan de ha trott att du skulle åka ändå men det kan vara långsökt.

Jag älskar att jag infört ett nytt alias... typ som jag döpte @Madalitso till Madagaskar 🤣
och @Artline döpte om mig till Klubban och någon annan döpte om mig till godis (tror det också var du, Artline) 😅

Sen kallade folk @glömmerallt för GA i förra leken, och jag trodde alltid att det var jag pga GA som GodisklubbA! Jag kände mig så sjukt självgod och/eller egoistisk när jag väl fattade att det var glömmerallt och inte godisklubba :D

Måste sova.

Eh fast jag röstade på dig 20.59 och det går att läsa igenom mina tidigare inlägg om Mirtai som jag listat. Frågan är varför Du röstade på Mirtai och sen lägligt ändrade din röst till Magnum i sista stund! Det luktar alibiröst lång väg!

Den här ordväxlingen mellan LenaH och fio får mig att tro att någon av dem är ulv. Frågan är varför Lena skriver ett inlägg där hon berättar att hon tänker rösta på fio "om jag lever i nästa lynch". Är det för att:

1. LenaH är ängeln som under natten har skyddat någon annan än sig själv och därför risker att käkas, eller
2. LenaH är ulv som vill stärka misstankarna och få igång ett drev mot fio eftersom vi nu är så få kvar, eller
3. någon annan anledning som jag inte har kapacitet nog att inse

Jag tycker iofs att fios påstådda nervositet över alla godförklaringar börjar kännas lite ulvig. Allt är väl möjligt men i det här läget när det faktiskt (troligen) bara är en ulv och fem goda kvar så är ju de facto majoriteten goda, och vissa känns onekligen godare än andra.

Jag kan inte tänka mig att niyama skulle ha 5 ulvar.

Varför inte? Gillar inte @Niyama ulvar? :)

Den här ordväxlingen mellan LenaH och fio får mig att tro att någon av dem är ulv. Frågan är varför Lena skriver ett inlägg där hon berättar att hon tänker rösta på fio "om jag lever i nästa lynch". Är det för att:

1. LenaH är ängeln som under natten har skyddat någon annan än sig själv och därför risker att käkas, eller
2. LenaH är ulv som vill stärka misstankarna och få igång ett drev mot fio eftersom vi nu är så få kvar, eller

Jag tycker iofs att fios påstådda nervositet över alla godförklaringar börjar kännas lite ulvig. Allt är väl möjligt men i det här läget när det faktiskt (troligen) bara är en ulv och fem goda kvar så är ju de facto majoriteten goda, och vissa känns onekligen godare än andra.

Man vet ju aldrig om man överlever natten! 😊

Har goda en osannolik tur, är vi superskickliga eller har vi en Jesusfigur ibland oss som frälser oss från det onda?

Det enda negativa med att ingen blev käk är att frågetecknen är desamma som igår. Jag har vacklar främst mellan @fio och @Mirtai som potentiella ulvar. Ska försöka ta mig tid och gå bakåt i tråden för att se om det finns några ledtrådar i vad de har skrivit tidigare. @LenaH , @Artline och @iiantazie är alla lite mindre misstänkta men den (förhoppningsvis!) sista ulven är ju en riktigt lurig fan så jag är absolut inte säker på någon.

Jag har sjukt mkt att göra idag och vet inte om jag hinner in innan dl ikväll. Lägger en säkerhetsröst, så jag inte missar.

har gått igenom leken och min tanke just nu är när blev Lena god egentligen? Det känns som att alla har henne som god men jag vet egentligen inte riktigt varför?

Hennes röständring från mig till magnum är visserligen ett tecken men frågan är om hon hade koll på att det skulle komma ytterligare en ändring så sent?

så eftersom jag inte kan se när Lena blev god väljer jag att rösta där

Mirtai röstar på LenaH

[

Ang Lena så kan det vara vad som. Kanske ville hon få ur sig tankarna så hon kunde sova.

Ang Niyama så kan jag höra henne skriva "är det fem ulvar så kan leken vara slut dag 2" eller vad hon nu brukar skriva.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 116
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 457
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 652
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar