Har flygandebytet lurat oss?
Jag älskar att jag infört ett nytt alias... typ som jag döpte @Madalitso till Madagaskar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har flygandebytet lurat oss?
Jag kan inte tänka mig att niyama skulle ha 5 ulvar.Jag kan väl inte hjälpa att jag inte var mig själv går ... gick av jobb måndag morgon och sov ingenting igår utan var vaken typ 36 timmar.
Som jag skrev tidigare så blir jag helt nervös av alla godförklaringar! Vem har bestämt att det bara är 4 i lyan? Goda har ju ändå goda lyan plus röstfifflaren och spöket plus att dom får info som en spion. Så vem säger att det inte är 5 ulvar?
Låter mer som något du eller mirtai hade kunnat göra.
Jag kan inte tänka mig att niyama skulle ha 5 ulvar.
Men med extra rösterna så kan de ha trott att du skulle åka ändå men det kan vara långsökt.Jag har så svårt att se att Lena och flygandebytet skulle vara i lyan tillsammans och offra en annan ulv så som de gjorde mot magnum. Visst att det ger fint alibi men det känns ändå så otroligt långsökt. Men visst, @LenaH är rätt så djävulsk i lyan hon också...
och @Artline döpte om mig till Klubban och någon annan döpte om mig till godis (tror det också var du, Artline)Jag älskar att jag infört ett nytt alias... typ som jag döpte @Madalitso till Madagaskar
Sedan döpte du ju om mig också till TaziJag älskar att jag infört ett nytt alias... typ som jag döpte @Madalitso till Madagaskar
Sedan döpte du ju om mig också till Tazi
Lenis har råkat bli lenin en gångOch sen har vi Corkus (@cirkus ) tror jag blivit kallad för räserbilen i någon lek för länge sen... XD
Eh fast jag röstade på dig 20.59 och det går att läsa igenom mina tidigare inlägg om Mirtai som jag listat. Frågan är varför Du röstade på Mirtai och sen lägligt ändrade din röst till Magnum i sista stund! Det luktar alibiröst lång väg!
Jag kan inte tänka mig att niyama skulle ha 5 ulvar.
Man vet ju aldrig om man överlever natten!Den här ordväxlingen mellan LenaH och fio får mig att tro att någon av dem är ulv. Frågan är varför Lena skriver ett inlägg där hon berättar att hon tänker rösta på fio "om jag lever i nästa lynch". Är det för att:
1. LenaH är ängeln som under natten har skyddat någon annan än sig själv och därför risker att käkas, eller
2. LenaH är ulv som vill stärka misstankarna och få igång ett drev mot fio eftersom vi nu är så få kvar, eller
3. någon annan anledning som jag inte har kapacitet nog att inse
Jag tycker iofs att fios påstådda nervositet över alla godförklaringar börjar kännas lite ulvig. Allt är väl möjligt men i det här läget när det faktiskt (troligen) bara är en ulv och fem goda kvar så är ju de facto majoriteten goda, och vissa känns onekligen godare än andra.
Varför inte? Gillar inte @Niyama ulvar?
Ang Lena så kan det vara vad som. Kanske ville hon få ur sig tankarna så hon kunde sova.Den här ordväxlingen mellan LenaH och fio får mig att tro att någon av dem är ulv. Frågan är varför Lena skriver ett inlägg där hon berättar att hon tänker rösta på fio "om jag lever i nästa lynch". Är det för att:
1. LenaH är ängeln som under natten har skyddat någon annan än sig själv och därför risker att käkas, eller
2. LenaH är ulv som vill stärka misstankarna och få igång ett drev mot fio eftersom vi nu är så få kvar, eller
3. någon annan anledning som jag inte har kapacitet nog att inse
Jag tycker iofs att fios påstådda nervositet över alla godförklaringar börjar kännas lite ulvig. Allt är väl möjligt men i det här läget när det faktiskt (troligen) bara är en ulv och fem goda kvar så är ju de facto majoriteten goda, och vissa känns onekligen godare än andra.
Varför inte? Gillar inte @Niyama ulvar?