Jo?Nu är vi 6 kvar. Om det bara är en ulv så betyder det att ingen röst är trollad ikväll.
Avgörande lynch menas om det är 3-3. Om inte @Niyama protesterar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo?Nu är vi 6 kvar. Om det bara är en ulv så betyder det att ingen röst är trollad ikväll.
Är det här ett erkännande om att du är ulv? Är du god så vore det onödigt att lyncha dig.Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.
Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu!
Jaha, jag trodde avgörande lynch betydde att den kunde avgöra leken, både ondas och godas villkor
Egentligen har du rätt men jag antar att det menas att ulvarna inte kan vinna genom att trolla någon.Jaha, jag trodde avgörande lynch betydde att den kunde avgöra leken, både ondas och godas villkor
Nu när jag är död får du gärna sluta tagga mig när du nämner mig om det inte är någonting du vill att jag ska svara på. Det blir lite förvirrande med alla notiser hela tiden.Jag är så himla osäker. Jag har ändå kokat ner det till att mina främsta ulvkandidater är @fio och @Mirtai. Fio främst pga hennes ganska yviga röstrad, och ovilja att godförklara någon öht. Nu läste jag igenom @Artlines inlägg om att @Mirtai och @Ileo kunde vara kollegor och det kändes ändå väldigt rimligt. Att lyan trodde att de skulle behöva offra Mirtai som inledde DL3 med två röster från vad jag ändå tror är två goda, men sen rök @Magnum istället.
Jag hoppas fortfarande på lite gudomlig inspiration som pekar med hela handen mot vem som egentligen är ulv, annars får jag väl dra lott.
Fio främst pga hennes ganska yviga röstrad, och ovilja att godförklara någon öht.
Nu när jag är död får du gärna sluta tagga mig när du nämner mig om det inte är någonting du vill att jag ska svara på. Det blir lite förvirrande med alla notiser hela tiden.
Precis som ovan.Egentligen har du rätt men jag antar att det menas att ulvarna inte kan vinna genom att trolla någon.
Jag kanske gör fel med taggningarna i största allmänhet förresten? Jag har försökt tagga folk jag teoriar om för att de ska få veta det sas. Men det kanske inte är kutym?
Jag tycker det är trevligt om jag är vid liv. Jag kan nog vara dålig på det själv om jag inte har en fråga till personen.Jag kanske gör fel med taggningarna i största allmänhet förresten? Jag har försökt tagga folk jag teoriar om för att de ska få veta det sas. Men det kanske inte är kutym?
Du kommer antagligen inte vara inne vid dl??? Tänker du inte rösta?? Är snart vid dl.Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.
Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu!
21:30 Tror jag men vet inte.Är DL 21:30 eller borde jag ha panik?
Du kommer antagligen inte vara inne vid dl??? Tänker du inte rösta?? Är snart vid dl.