har gått igenom leken och min tanke just nu är när blev Lena god egentligen? Det känns som att alla har henne som god men jag vet egentligen inte riktigt varför?

Fast både jag och @Artline har ju haft misstankar mot Lena. Bara för att hon tog fram att Ferrari sist en god innebär inte det att Lena är god. En ond Lena skulle ju lätt kunna göra det oxå.

Känns som antingen Lena, flygande bytet eller möjligtvis Mirtai kan vara den som luras men det säger ju inte så mkt egentligen eftersom typ alla har Tazi och Artline på sin goda lista :banghead:

Egentligen så tror jag inte att fio är kollega till magnum pågrund av fios skeptisk mot tazi. Men om jag har fel och fio är ond.

Då finns risken att fio har trollat mirtai till att rösta på Lena ihopp om att jag ska hänga på.

Eller så är mirtai den onda eller Lena.

Egentligen så tror jag inte att fio är kollega till magnum pågrund av fios skeptisk mot tazi. Men om jag har fel och fio är ond.

Då finns risken att fio har trollat mirtai till att rösta på Lena ihopp om att jag ska hänga på.

Eller så är mirtai den onda eller Lena.
Jag har släppt @iiantazie helt, hon ligger lika långt ner på listan som du.
Hon kan liksom inte vara ond med rösterna på Misti dl 1 och 2.

@Mirtai tror jag faktiskt är trollad idag för de måste ju ta en ny varje dag och ingen av Mirtais röster hittills har verkat trollad.

Jag har släppt @iiantazie helt, hon ligger lika långt ner på listan som du.
Hon kan liksom inte vara ond med rösterna på Misti dl 1 och 2.

@Mirtai tror jag faktiskt är trollad idag för de måste ju ta en ny varje dag och ingen av Mirtais röster hittills har verkat trollad.

Fast hon kan ju välja att rösta minuten innan DL och inte såhär tidigt om hon nu inte vill något med sin röst!

Fast hon kan ju välja att rösta minuten innan DL och inte såhär tidigt om hon nu inte vill något med sin röst!
Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.

Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu! :p

• Haha
Reactions: fio
Ulven kan väl vinka??

20200408_132712.webp

:rofl: :rofl: :rofl:

Sorry, kunde inte låta bli :angel:

Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.

Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu! :p

Okej, jag kör ju denna lek genom mitt religiös mystiker-filter och det här om något pekar ju på att LenaH är vår frälsare. Hur var det nu med Jesus dagen innan han korsfästes? Jo, han visste att han skulle dö, och att en av hans lärjungar skulle förråda honom.

Jag försöker koppla upp mig mot Gud igen men det går sådär, han har nog stäng av mobilen. Men jag känner ändå att Lena hamnar längre och längre ner på min ulvlista.

Okej, jag kör ju denna lek genom mitt religiös mystiker-filter och det här om något pekar ju på att LenaH är vår frälsare. Hur var det nu med Jesus dagen innan han korsfästes? Jo, han visste att han skulle dö, och att en av hans lärjungar skulle förråda honom.

Jag försöker koppla upp mig mot Gud igen men det går sådär, han har nog stäng av mobilen. Men jag känner ändå att Lena hamnar längre och längre ner på min ulvlista.
Men det är väl två dagar kvar till korsfästelse? :rofl:

DL1
19:29 fio röstar på Artline
20:11 Magnum röstar på Ferrari
20:29 iiantazie röstar på Mistimed
20.39 Hedinn röstar på Mirtai
20.39 LenaH röstar på iiantazie
20.47 Mirtai röstar på Hedinn
20.49 Mistimed röstar på Magnum
20.55 Ileo röstar på Hedinn
20.58 Aliisa röstar på Mistimed
20.58 Ferrari röstar på iiantazie
20.59 glömmerallt röstar på Aliisa
20.59 flyingchange röstar på Hedinn
21.00 Artline röstar på LenaH

Hedinn
lynchas - bybo
glömmerallt käkas - siarlärling 2

DL2
20.07 Ileo röstar på Aliisa
20:22 iiantazie röstar på Mistimed
20.26 flyingchange röstar på Ferrari
20.50 Mirtai röstar på iiantazie
20.50 Fio röstar på flyingchange
20.53 LenaH röstar på Aliisa
20.54 Magnum röstar på Artline
21.00 Ferrari röstar på Mistimed
21.00 Mistimed röstar på iiantazie
(21.02 Artline röstar på LenaH) för sen

Mistimed
lynchas - ulv
Ferrari käkas - Siarlärling 1

DL 3
(19:34 flyingchange röstar på fio)
20:17 iiantazie röstar på Mirtai
(20.46 LenaH röstar på Mirtai)
20.51 Mirtai röstar på Ileo
20.56 Artline röstar på Magnum
20.58 Aliisa röstar på Ileo
20.58 Magnum röstar på Mirtai
20.59 Ileo röstar på Mirtai
20.59 flyingchange ändrar röst till Magnum
20.59 fio rröstar på LenaH
21.00 LenaH ändrar röst till Magnum

Magnum
lynchas - ulv

DL 4
20.42 fio röstar på Ileo
20.40 Artline röstar på Ileo
20.56 flyingchange röstar på Ileo
21.14 Mirtai röstar på Ileo
21.16 Ileo röstar på Aliisa
21:21 iiantazie röstar på Ileo
21.28 LenaH röstar på Mirtai

Ileo
lynchas - ulv
Aliisa kickas - bybo

Magnum - Ferrari Artline Mirtai
Mistimed - Magnum iiantazie
Ileo - Hedinn Aliisa Mirtai Aliisa
Ferrari
- iiantazie Mistimed
glömmerallt - Aliisa
Aliisa
- Mistimed
(miss) Ileo (miss)
Hedinn - Mirtai
iiantazie - Mistimed Mistimed Mirtai Ileo
fio - Artline flyingchange LenaH Ileo
Artline - LenaH LenaH Magnum Ileo
flyingchange - Hedinn Ferrari
fioMagnum Ileo
Mirtai - Hedinn iiantazie Ileo Ileo
LenaH - iiantazie Aliisa
MirtaiMagnum Mirtai

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 406
Senast: qitis
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
16 139
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 306
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 765
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka