För att inte tala om hur ofta @Snurrfian blir snurrifanLenis har råkat bli lenin en gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För att inte tala om hur ofta @Snurrfian blir snurrifanLenis har råkat bli lenin en gång
har gått igenom leken och min tanke just nu är när blev Lena god egentligen? Det känns som att alla har henne som god men jag vet egentligen inte riktigt varför?
Ulven kan väl vinka??Kan vi få ut den där sista ulven nu, 5DL får räcka liksom..
kortaste förkortningen av alla har nog jag?Och sen har vi Corkus (@cirkus ) tror jag blivit kallad för räserbilen i någon lek för länge sen... XD
kortaste förkortningen av alla har nog jag?
Q
Sedan har jag nog också en av de konstigaste som hängde i ett tag för ett par år sedan
Evert
Jag har släppt @iiantazie helt, hon ligger lika långt ner på listan som du.Egentligen så tror jag inte att fio är kollega till magnum pågrund av fios skeptisk mot tazi. Men om jag har fel och fio är ond.
Då finns risken att fio har trollat mirtai till att rösta på Lena ihopp om att jag ska hänga på.
Eller så är mirtai den onda eller Lena.
Jag har släppt @iiantazie helt, hon ligger lika långt ner på listan som du.
Hon kan liksom inte vara ond med rösterna på Misti dl 1 och 2.
@Mirtai tror jag faktiskt är trollad idag för de måste ju ta en ny varje dag och ingen av Mirtais röster hittills har verkat trollad.
Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.Fast hon kan ju välja att rösta minuten innan DL och inte såhär tidigt om hon nu inte vill något med sin röst!
Nu skrev hon ju att hon inte skulle hinna ikväll och då får man ju göra vad man kan.
Jag kommer antagligen inte heller vara inne vid dl pga hoppträning så vill nån lyncha mig så går det bra, jag är redo att dö nu!
Men det är väl två dagar kvar till korsfästelse?Okej, jag kör ju denna lek genom mitt religiös mystiker-filter och det här om något pekar ju på att LenaH är vår frälsare. Hur var det nu med Jesus dagen innan han korsfästes? Jo, han visste att han skulle dö, och att en av hans lärjungar skulle förråda honom.
Jag försöker koppla upp mig mot Gud igen men det går sådär, han har nog stäng av mobilen. Men jag känner ändå att Lena hamnar längre och längre ner på min ulvlista.
Men det är väl två dagar kvar till korsfästelse?
Vad snackar ni om? Kors och sånt? Hela Jesusgrejen handlar väl om vin??Men det är väl två dagar kvar till korsfästelse?
Jag tror dock att det kan vara bra att den trollade röstar tidigt idag. Då kan man ha det i beredskap.Fast hon kan ju välja att rösta minuten innan DL och inte såhär tidigt om hon nu inte vill något med sin röst!
kortaste förkortningen av alla har nog jag?
Q
Sedan har jag nog också en av de konstigaste som hängde i ett tag för ett par år sedan
Evert
Jag har fortfarande inte förlåtit digJag älskar att jag infört ett nytt alias... typ som jag döpte @Madalitso till Madagaskar