Nä, det var nog en jävla tur att du dogNiyama misstänkte jag också men fick inget gehör för
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, det var nog en jävla tur att du dogNiyama misstänkte jag också men fick inget gehör för
Snyggt spelat av ulvarna!
Alltså - jag är ledsen att jag fick dig misstänkt, jag var ju inne på att du var god iaf och det var därför jag svängde så.
Det var det jag menade när jag hade velat få en del frågetecken uträtade av bsf, jag hade velat få till en bättre teori.
Sen fick jag tidsbrist och kunde inte försvara mig men tänkte att om jag dör så får ni facit på bsf iaf och Niyama misstänkte jag också men fick inget gehör för.
djäkla @Blacksmithfarm som visste hur skulle få mig misstänktOch tack LL och fellow goda!
Note to self: När du skyddar cirkus dör du.
Snyggt spelat, onda!
Och tack LL och fellow goda!
Tack LL, lyakamrater och övriga deltagare - det var skoj att leka igen!
Ja, men du verkar jaga mig mer när jag är god. Trodde du skulle bli jättemisstänksam mot att jag knappt kommenterade det du skrev. Och nu på slutet hade jag alla lite lagom misstänkta för att kunna rösta på vem som helst, var beredd att alibirösta på Sasse och hoppas på vinst imorgon. Men typ ingen brydde sig om migJag borde jagat dig
Ja, men du verkar jaga mig mer när jag är god. Trodde du skulle bli jättemisstänksam mot att jag knappt kommenterade det du skrev. Och nu på slutet hade jag alla lite lagom misstänkta för att kunna rösta på vem som helst, var beredd att alibirösta på Sasse och hoppas på vinst imorgon. Men typ ingen brydde sig om mig
Jag tyckte faktiskt på riktigt att det där hintandet om goda specialroller var typiskt Q som god. Först trodde jag på att hon var röstfifflare men sen fattade vi att hon var bybo som försökte lura oss.Jag tyckte det var rätt konstigt att du försvarade q så inihelsike - kunde bara inte placera det som dig i lyan och hon som god. Jag tyckte bara hon var skum ....
Håller tummarna!Ursäkta avbrottet.
Tack för ni är så fina ❤❤ mammas tumör var elak men prognosen ser bra ut. Hon ska opereras på onsdag så nu håller vi tummarna.
Jodå, men kanske inte natt 3.Fan alltså - nu kommer du aldrig mer skydda mig
Men Mammas hade ju troligtvis inte följt den rösten?Hade jag haft lite mer tid igår hade jag nog fattat att mammas var fifflaren och då hade jag ändrat röst till Sasse