Jag tror på att Q är god, men det är nog du som sitter i lyanNu blir jag nojig, tänk om q är god och niyama och cirkus sitter i lyan och myser?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror på att Q är god, men det är nog du som sitter i lyanNu blir jag nojig, tänk om q är god och niyama och cirkus sitter i lyan och myser?
Jag tror på att Q är god, men det är nog du som sitter i lyan
@Sasse två min kvar, är du på att byta till niyama eller cirkus? Har vi fifflaren med oss räcker det till lottning!
Skyddade du cirkus förra leken också när du dog? Vi diskuterade om du var ängel och jag påpekade att du blivit käkad när du var ängel i förra leken så risken fanns att du skyddade dig själv mer nuNote to self: När du skyddar cirkus dör du.
Snyggt spelat, onda!
Ja! Det gjorde jag också, fram till den natten... Jag gissade att det skulle stå mellan mig och cirkus efter BSF-lynchen, och hade nog skyddat mig själv om jag haft mer tid. Men med tanke på att jag knappt deltog alls igår och visste att jag skulle ha dåligt med tid idag tänkte jag att cirkus skulle göra mer nytta levande än vad jag skulle.Skyddade du cirkus förra leken också när du dog? Vi diskuterade om du var ängel och jag påpekade att du blivit käkad när du var ängel i förra leken så risken fanns att du skyddade dig själv mer nu
du skulle siat MIG!!!Om någon undrar varför jag siade BSF så var det för att jag lottade vem jag skulle sia.
JAG tyckte faktiskt inte det var så konstigt!Om någon undrar varför jag siade BSF så var det för att jag lottade vem jag skulle sia.
Jag sa ju att Sasse försökte försvara BSFskulle röstat på sasse
men grattis onda ( surt sa räven om rönnbären)
Tur för oss att du valde felJa! Det gjorde jag också, fram till den natten... Jag gissade att det skulle stå mellan mig och cirkus efter BSF-lynchen, och hade nog skyddat mig själv om jag haft mer tid. Men med tanke på att jag knappt deltog alls igår och visste att jag skulle ha dåligt med tid idag tänkte jag att cirkus skulle göra mer nytta levande än vad jag skulle.
Alltså - jag är ledsen att jag fick dig misstänkt, jag var ju inne på att du var god iaf och det var därför jag svängde så.du skulle siat MIG!!!