Lite snabba tankar från mig (alltså utan att ha gått igenom inlägg) så har jag mest reagerat på Q och Niyama.
Q för att det dels är intressant det som LenaH nämnde att Q inte reagerade på BSF's röst dag 1, men kommenterade LenaH's, dels att det är intressant att Q hintar om olika roller. Röstfifflaren såg jag, och cirkus hade även lagt märke till att Q hintat om siarrollen. Tycker det är rätt skumt.
Niyama för att hon tycker att detta gör Q god. Eftersom jag inte tycker det, känns Niyamas resonemang märkligt. Det är egentligen det jag reagerat på Niyama utan att gå igenom hennes inlägg. Men vi har ju även röstningen när LenaH lynchades som är intressant. Andra har redan nämnt det rätt nyligen så jag drar det inte igen.
cirkus och Mammas är de jag tycker känns mest genuina just nu. Åtminstone har de inte skrivit något jag reagerat på. Om nu inte deras konversation de haft med varandra (som också fick båda två att rösta på varandra) är en fasad. Men tycker det känns som att de försöker leta ulvar ändå.