Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har givetvis rätt att misstänka mig om du vill men kan tala om att du är fel ute så har jag iaf sagt det..
Jag tänker fortsätta på LenaHs spår - jag tror att hon var rätt ute när det gäller DL1 och qitis konstiga röständring. Plus att jag tycker att q har betett sig underligt och försökt låtsas ha olika roller - dels som fifflare och dels som siare - det finns citat förut. Så q är den som jag uppfattar som mest ulvig just nu. Vem som är sällskapet i lyan är jag osäker på eftersom ffa den senaste lynchen inte direkt var avslöjande. Möjligen så kan LenaH ha haft rätt om Niyama. Dels så tänker jag på hennes tvärsäkra att hon direkt hade röstat på BSF i DL2 som alibi om hon varit i lyan, det är jag inte alls säker på att hon hade gjort om lyan haft chansen att få ut siaren. Sen tycker jag att hon försvarar q väldigt oklädsamt - värst är nog när hon tycker att q nog är god trots att hon (q) hintat om att hon har två olika roller.
Du har givetvis rätt att misstänka mig om du vill men kan tala om att du är fel ute så har jag iaf sagt det.
LenaH s tanke förstår jag varför hon fick men hon har inte mer än just en fundering på det.
Jag personligen känner ju att de som slår på stora trumman och hävdar att LenaH nog var rätt ute ang mig kanske ska fundera ett varv till
Och för mig blir det lätt att misstänka de som absolut siktar in sig på mig nu för de kan mycket väl vara ulvar.
Jag jag håller dock med @cirkus om en sak. Det ÄR lite konstigt att @Niyama så säkert håller mig som god
Även om jag tycker det är trevligt så kan jag inte låta bli att fundera över om inte Niyama ändå kan vara ulv? För de vet ju vilka som är goda?
Får återkomma med mer inlägg och tankar senare ikväll. Men ville skriva något så det finns på pränt.
Så säker har jag väl knappast varit? Men den som jag först trodde jag fattat en god roll på. Sen när cirkus (?) tog upp det där om att du "hintat" om flera goda roller så kände jag igen det, att du gjort så tidigare när du är god för att lura ulvarna. Sen kan du ju spela så som ulv just för att du gjort det som god, men utan info måste man ju liksom gå på nånting.Det ÄR lite konstigt att @Niyama så säkert håller mig som god
❤❤❤❤ Håller tummar och tår!Ursäkta avbrottet.
Tack för ni är så fina ❤❤ mammas tumör var elak men prognosen ser bra ut. Hon ska opereras på onsdag så nu håller vi tummarna.
Ursäkta avbrottet.
Tack för ni är så fina ❤❤ mammas tumör var elak men prognosen ser bra ut. Hon ska opereras på onsdag så nu håller vi tummarna.
heartUrsäkta avbrottet.
Tänk lite annorlunda så kanske du får en annan tanke?Dels LenaHs tanke men också hur du har fått mig att tro att du har en viss god roll - olika dessutom. Det har jag reagerat på.
Håller tummarna för att allt går bra! Cancer är en hemsk sjukdomUrsäkta avbrottet.
Det här gör mig nojig dock. En såpass utstickande, "avgörande" röst på goda LenaH (avgörande inom citattecken eftersom det pågår saker i bakgrunden). En typisk röst som ulvarna inte skulle behöva lägga för att de skulle kunna styra ändå. Sen ett snabbt uppfångande av Lenas inlägg där det ser ut som att hon siat BSF. OM båda är i lyan är det absolut något Niyama skulle kunna göra för att verka lite lagom oskyldig först och sen peka ut en ulv.
Röstlista DL2
20.39 LenaH röstar på Blacksmithfarm
20:46 hedinn röstar på Blacksmithfarm
20.54 qitis röstar på LenaH
20.59 godisklubba röstar på Blacksmithfarm
21:03 Blacksmithfarm röstar på LenaH
21:27 cirkus röstar på Mammas
21:27 Sasse röstar på LenaH
21:28 Mammas röstar på cirkus
21:30 Niyama röstar på LenaH
Jag är lite inne på @cirkus spår, jag känner mig mest misstänksam mot @qitis , inte lika mycket för LenaHs misstanke eller det sk hintandet, men det är något som skaver. Någonstans i qs inlägg brukar finnas en kärna i att hitta onda, och jag ser inte riktigt den. Samtidigt känns det sent i leken att grunda en misstanke på magkänsla, så jag vet inte.
Tänk lite annorlunda så kanske du får en annan tanke?
Men köper att jag får reaktioner och misstankar på mig för det - så fine rösta på mig om det är det enda du /ni andra hittar idag.
Jag fortsätter gräva på mitt håll och kanske kan det ge något till er andra ifall det blir jag som lynchas
Alla käk kommer ju lyckas framöver iom att @Hedinn blev käk inatt och var ängel synd att hon inte skyddade sig själv!
Kvar i leken
cirkus
qitis
Niyama
Sasse
Mammas
Ursäkta avbrottet.