Och där gick strömmen⛈⛈⛈
Men, fattade på cirkus som att hon menade innan DL? C skriver "jag tycker hon var tillräckligt tydlig när hennes roll outades".
Det är ju inte första gången hon teoriar om en hel lya väldigt tidigt, och hon är ju inte siare i varje lek.Jag har typ noll syre i min lägenhet så jag orkar inte vara så aktiv. Men ska försöka mig på lite kortfattade teorier i alla fall.
LenaH's motiveringar.
Tog bort Qs fetning efter rösten så min egen fetning skulle vara mer tydlig. Men jag fattar inte riktigt denna delen av teorin faktiskt. Nu var LenaH bevisligen inte ulv, men varför skulle just detta peka ut henne som en ulv? Som jag tolkar det så var LenaH ulv för att hon inte var röstfifflare (tycker Q hintar om att hon besitter den rollen, och som cirkus nämnt verkar hon ha hintat om att ha siarrollen också). Förstår inte riktigt varför hon inte kunnat vara god utifrån den delen av teorin, så tycker Qs resonemang här är märkigt.
Fast tror du att LenaH skulle haft en så märklig motivering utan någon grund alls? Att hon knåpat ihop en lya utifrån tomma intet?
Vad var det med Art som du reagerade på nu igen?
När hon dog?
Men, fattade på cirkus som att hon menade innan DL? C skriver "jag tycker hon var tillräckligt tydlig när hennes roll outades".