Såg inte det här innan jag postade, kul att du hann teoria litefio, Madalitso, Artline och bollen__ har vid någon av omröstningarna röstat på någon som vi nu vet är god.
cirkus och xfie har röstat på de vars roller är helt okända än så länge.
Ingen har röstat på samma i båda omgångarna och det har för övrigt varit blandat.
Av de kvarvarande var det två som röstade på Madalisto, nämligen cirkus och Artline. Antingen är de ulvar som samarbetar eller goda som verkligen tror på Madalisto som ulv.
Bortsett från mig själv finns det alltså tre ulvar och tre goda kvar i leken om jag inte räknat helt knasigt.
Jag är medveten om att jag la en första röst på LenaH, därefter kom det röster både från fio och bollen__. fio röstade dock på bollen__ vid första tillfället och det känns som en onödig grej att göra om båda är ulvar även om det kanske är bluff.
Utifrån hur jag ser på rösterna och hur jag utifrån dem drar högst oventenskapliga samband lutar jag åt att ulvlyan består av fio, Madalitso och Artline. Eventuellt uppsättningen fio, cirkus och bollen__.
Jag vet ju var jag har mig
Funderar på det du skrev om fio och bollen har du några fler tankar där? Och hur får du in cirkus i en lya med dom två?
Tänker också att det är väl inte helt ovanligt att ulvar alibiröstar DL1? (eller är det också en sån grej som sägs, men i faktiska lekar så sker det väldigt sällan?)