Jag känner mest "vet inte" och hjärnan känns seeg!
Emro: Det känns lite lätt att avgöra ulvar enbart efter hur folk röstat. Att hon har två lyor kan vara ett sätt att att sedan kunna rösta flexibelt för att kunna få ut en god.
Bollen: Hon är svår! Frågan är om hon försökte rädda Fio. Det känns inte som att en ond bollen hade gjort det, just därför skulle hon kunna göra det. Men samtidigt så kändes det tidigare idag som att hon ärligt funderade på hur många ulvar det kan vara.
Cirkus: Jag kan tycka att hon fastnar lite och misstänker folk för att de ändrar sig. Ibland är vissa inte tillräckligt skumma för att man ska vilja rösta på dem. Hon kan vara ond som vill sprida misstankar men samtidigt känns det som en god som vill förhöra någon som hon tror kan vara ond.
Xfie: Tycker jag är en duktig nybörjare och det märks att hon läst många lekar. Det gör nog att hon lätt kan komma undan om hon är ulv. Men hon kan också vara en god som verkligen gräver. Jag förstår att hon släppte teorin hon hade på mig igår MEN jag tycker nog ändå att den motiveringen hon gav fio hade passat bättre på mig. Men samtidigt.. hade hon varit ulv så hade hon lika gärna kunnat rösta på mig. Om fio är ulv så är det möjligt att Xfie också är ulv som alibiröstade på fio. Men det kanske är långsökt.
Fio: Vet jag inte heller vad jag tycker om. Jag har teorier om vilka som hade kunnat vara kollegor till henne men inget speciellt som tyder på att hon är ulv själv. Det enda är att hon inte känns lika envis som i förra leken men det behöver inte säga något om vilken roll fio har.
Mada: Det enda som skaver egentligen den lätta godförklarinen av Lena. Kan vara en ulv som vill hålla sig god med Lena.
Måste läsa igenom röstningen igår och se om jag blir klokare.