Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tja, spionraden från goda lyan var också uppskattadeJag sa ju att @fio var ond.
Väldigt! Skulle skicka den till art först men tyckte fio verkade godare.Så gulligt av dig att ge oss en sia @bollen__
Jag får ju ALDRIG packet! Eller tänkte du ge den till Mada?Vad bra att jag bytte från en ulv till en annan varsågod för sian fio
Gulligt av digJag var helt säker på att du var god @Madalitso ...
Jag tänkte ge den till dig men sen så var jag tvungen att rösta från mobilen och lite stressigt så tyckte jag fio verkade vettig och hängde på hennes röst o ändrade till henneJag får ju ALDRIG packet! Eller tänkte du ge den till Mada?
Stackars @Emro pekar ut hela lyan men blir istället lynchad . Och @fio lyckas få spionrad, paket med sia och ängelns skydd sista natten. Nåt form av rekord?
Wow, beskydd också. Vi hade alltså inte behövt våndas över vem vi skulle käkaSammanfattning
Dag/natt 1
Ängeln skyddar cirkus (rad till cirkus)
Dag/natt 2
Röstfifflaren röstar på LenaH
Brevbäraren skickar en röst till cirkus (rad till fio)
Ängeln skyddar cirkus
Dag/natt 3
Röstfifflaren röstar på fio
Cirkus lägger extrarösten på Emro
Brevbäraren skickar en sia till fio
Fio siar xfie
Ängeln skyddar fio
Stackars @Emro pekar ut hela lyan men blir istället lynchad . Och @fio lyckas få spionrad, paket med sia och ängelns skydd sista natten. Nåt form av rekord?
Jag blev så nervös när hon gjorde det, tur att hon var så skumRätt roligt att Emro lyckades pricka hela lyan.
Gulligt av dig
Himla tur jag sa vi skulle käka henne istället för q natt 1Förövrigt hade det nog slutat annorlunda om inte Mirtai hade käkats, hon skulle nämligen ha siat Art